Kysy jotain M25:ltä
Katotaan mitä tastäki tulee… :D Ei mitää liian vaikeeta sit. :]
Kommentit (105)
Tulee kyllä niin vahvat naisvibat tästä "tyypistä"
Koska olet viimeksi sanonut jotain kaunista äidillesi?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, oon mies.
M25 kirjoitti:
M2S kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveiletko joskus salaa, että joku isomunainen Masked Singer-asuun sonnustautunut musta murjaani ottaisi sinut rajusti takaapäin sinun uikuttaessa silkasta kivusta?
Se on salainen haaveeni! :)
M25 :)
Olisko jo korkee aika mennä nukkumaan. Tuo alkaa olla jo surullista… :D
Parisuhteettomuus on aina surullista - eikö sinustakin?
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, oon mies.
Todista se!
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina. :) Äiti laitto kuvan kranssista, jonka oli tehny isän kanssa. Sanoin, et o tosi kaunis, pyysin tekee myös miulle sellasen ja sit sanoin et ootte tärkeitä. Vanhempii o tosin läheinen yhteys, ku auttoivat ku olin tosi surulline ja oli itsetuhosii ajatuksii.
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina. :) Äiti laitto kuvan kranssista, jonka oli tehny isän kanssa. Sanoin, et o tosi kaunis, pyysin tekee myös miulle sellasen ja sit sanoin et ootte tärkeitä. Vanhempii o tosin läheinen yhteys, ku auttoivat ku olin tosi surulline ja oli itsetuhosii ajatuksii.
Hieno juttu! :)
Kummanko jalan kumisaapas tuoksuu paremmalta - vasemman vaiko oikean?
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, oon mies.
Todista se!
Jos olisit lukenu aikasempii kirjotuksii tästä keskustelust, nii olisit huomannu, et olisin jossain vaihees laittanu kuvani tänne. Mut sit siun kaltaset ihmiset alko kiusaamaan, nii luuletko, et annan kuvaani? :D
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu! :)
Kiitti. :) Ite vähä häpeen tota, ku on nii läheiset suhteet vanhempii. :/ Sit ku muut veljet ei oo samalla tavalla, nii tuntee ittesä oudoksi.
Pitäisikö Suomeen laittaa hymiövero? Vaikkapa 75 euroa per lähetetty ja Sossu ei niitä maksaisi - lähettelisitkö niitä silti siitä huolimatta tänne palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Kummanko jalan kumisaapas tuoksuu paremmalta - vasemman vaiko oikean?
No ny ollaan jännän äärellä! :D Jos on oikee kätine/jalkane, nii onko sillä mitää tekemistä tuon kaa? :o Tuon takii sanon, et oikee. :D
Kun pyllyä kutittaa, niin voiko sitä hangata kissojen raapimispuuhun, vai mitä silloin pitää tehdä?
Käytätkö vaaleanpunaista glittermaskia?
Ootko saanut koskaan naista? Mies38
Vierailija kirjoitti:
Ootko saanut koskaan naista? Mies38
En. Oon neitsyt ja sit ku oon demiseksuaali, nii se "hankaloittaa" sitä saamista. :)
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On miehellä hyvä ikä!
T mies 39v
Pah! :D Jos mie saisin päättää, nii haluisin olla vanha papparainen. Kaikki oltas koettu ja sais vain olla ja muistella menneitä. :)
No vielä parempi. Saat nauttia matkasta siihen vanhaan ikään. Koko ajan menet siinä tapauksessa kohti parempaa.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On miehellä hyvä ikä!
T mies 39v
Pah! :D Jos mie saisin päättää, nii haluisin olla vanha papparainen. Kaikki oltas koettu ja sais vain olla ja muistella menneitä. :)
No vielä parempi. Saat nauttia matkasta siihen vanhaan ikään. Koko ajan menet siinä tapauksessa kohti parempaa.
Niinhä ne sanoo, et ei se päämäärä vaan matka. Sen verran kyllästyny tähä, et jos kuolisin 10-20 vuoden päästä, nii ei haittais yhtään. :)
Joo, varmaan mie haluun antaa noille kiusaajille lisää materiaalii. :D