Sami ja Satu Kapanen eilen Tuttu Jutussa
Sami Kapanen, 47, ja vaimonsa Satu Kapanen, 34, olivat todella kivan ja rauhallisen oloinen pariskunta, eikä kyllä äkkiseltään olisi huomannut mistään, että heillä on 13 vuotta ikäeroa. Sami on todella nuorekkaan näköinen, ja kuitenkin kohta viisikymppinen, yksi vuoden 1995 kulta-Leijonista.
Usein veikkaan ihmisten iän yläkanttiin, mutta Samia olisin voinut kirkkain silmin väittää max. 40-vuotiaaksi, ellen tietäisi.
Tiedättekö muita yhtä hyvin säilyneitä julkkiksia?
Kommentit (22)
Minusta olivat melkoisen tylsiä ja värittömiä molemmat. En viihtyisi tuon pariskunnan seurassa minuuttiakaan.
Leuhkan ja ylimielisen oloinen nainen, kullankaivaja.
Olen työni puolesta asioinut Samin kanssa, ja on valtavan kohtelias ja miellyttävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Satu on hyvätuloinen ei hänen tarvitse mitään kaivaa:D
On kyllä jo melkein liian söpö ja kiltinoloinen mies. Todella poikamainen ja nuoren näköinen. Exä, Petra, huomattavan vanhahtava kun vertaa näitä kahta. Satu tyytyväisenä, näyttää "napanneen kunnon saaliin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu on hyvätuloinen ei hänen tarvitse mitään kaivaa:D
Tuskin yksinään nauttisi miljoonatuloista. Ja onhan tuossa bonuksena julkisuus ja arvostetut piirit. eri
Vierailija kirjoitti:
Samikin valitsi ensimmäiseksi vaimokseen aika heikon tapauksen, jonkun hallitytön, joka oli hieman jakorasiaan päin kääntynyt eikä mikään kedon kaunein kukka. Toisella kierroksella on sitten aika paljon viisaampi jo.
No onpa törkeää tekstiä....pitääpä nyt korjata, kun on ihan väärää tietoa.
Ekan vaimo on koulukaveri, eli teininä tapasivat ja oli muuten koulun suosituin tyttö ja mukava ihminen kuten Sami.
Vierailija kirjoitti:
Olen työni puolesta asioinut Samin kanssa, ja on valtavan kohtelias ja miellyttävä ihminen.
Kaikki tuossa perheessä/ suvussa on fiksuja ja mukavia - olen tavannut useamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuossa perheessä/ suvussa on fiksuja ja mukavia - olen tavannut useamman.
Hanneskin.
Aviokriisi!
Onko Samilla uusi?
Alkoiko Satu tätiytyä? Eipä uskosi että on 12 vuotta Samia nuorempi ja vasta 37}
Näyttää täti 49 v
Sami taas ei näytä 49v mieheltä vaan 40-vuotiaalta.
Samillehan on selvästi tehty jotain kauneusoperaatioita.
Sami on erittäin nuorekkaan ellei Suomen nuorekkain ensi kesänä 50 täyttävä.
Normisti ton ikäiset ukot ovat ruttuisia setömeihiä
Sami ei oo setämies.
Veikkaan että Sami kyllästyi Satun komentoon ja löysi uuden 😃
Miltähän Satu näyttää vuonna 2035 kun täyttää 50 kun nyt jo näyttää 51 v.
Sami ulkomailla ja vaimo täällä. Onhan tuo hankala kuvio kelle vaan?
Ovat olleet niin toisilleen sopivan oloinen pari. Harmi juttu, jos eivät enää ole yhdessä. Sami on ikäistään paljon nuoremman näköinen.
Mitä seiskan sivuilla lehdessä on. Lukiko kukaan?
Hyvännäköinen pari.