Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi karaokea hoilaa eniten ne, joiden ei pitäisi?

Vierailija
26.03.2014 |

Miksi ihmeessä karaokea on innokkaimmin menossa "laulamaan" ne, joilla ei ole ääntä eikä varsinkaan sävelkorvaa? Eikö ihmiset kuule itse, että eivät pysy nuotissa, lauluosiot eivät osu oikealle kohdalleen kappaleessa ja koko "laulaminen" muistuttaa lähinnä puhumista? Ja sitten nämä vielä kuvittelevat olevansa hyviäkin laulajia.

Ja ei, en todellakaan ole kateellinen siitä, että joku menee julkisesti hoilaamaan huonosti - voisin itsekin mennä, mutta koska en omaa lauluääntä vaikka muuten musiikki sujuu, en käsitä miksi menisin mölköttämään ja olemaan pollea kun ihmiset vain kohteliaisuudesta aplodeeraa, että kateuskorttia ei tarvitse ottaa esiin :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 13:34"]

Miksi ihmeessä karaokea on innokkaimmin menossa "laulamaan" ne, joilla ei ole ääntä eikä varsinkaan sävelkorvaa? Eikö ihmiset kuule itse, että eivät pysy nuotissa, lauluosiot eivät osu oikealle kohdalleen kappaleessa ja koko "laulaminen" muistuttaa lähinnä puhumista? Ja sitten nämä vielä kuvittelevat olevansa hyviäkin laulajia.

Ja ei, en todellakaan ole kateellinen siitä, että joku menee julkisesti hoilaamaan huonosti - voisin itsekin mennä, mutta koska en omaa lauluääntä vaikka muuten musiikki sujuu, en käsitä miksi menisin mölköttämään ja olemaan pollea kun ihmiset vain kohteliaisuudesta aplodeeraa, että kateuskorttia ei tarvitse ottaa esiin :D

[/quote]oot kateellinen sille, et jollakin on kanttia mennä esiintymään välittämättä sun mielipiteistä

Vierailija
22/28 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan apostoli peeveli ja sen veli, miten vanha ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kovastikin laulaa (siis kunnon laitteilla, mikrofoniin), mutta en karaokebaarin uskalla mennä, en ainakaan sitä ensimmäistä kertaa. Voi kun olisi jokin vähemmän kammottava paikka, jossa ei olisi humalaisia arvostelijoita vaan sellainen positiivinen ilmapiiri ja pelkästään ihmisiä, jotka ovat siellä vain sen laulamisen takia. Eikö joku voisi perustaa pelkän laulukahvilan :)? Vai onko sellainen jo jossain...

Vierailija
24/28 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miksi ei suoraan kielletä laulamista niiltä jotka ei osaa? Ja vangitaan jos laulavat?

Vierailija
25/28 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko haluaa aina vetäistä Kotiviinin Maken kanssa duoettona.

Kun Arskalla tulee kolme promeilleä täyteen, täytyy hänen öristä Päivänsäde ja menninkäinen.

Eikä Tuula voi jättää Mombasaa väliin.

Siksi

Vierailija
26/28 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta parasta viihdettähän on tanssilattialla ne nopeiden tanssijat, jotka veuhtoo käsillään sinne tänne, varsinkin käsien nostelu pään yläpuolelle tuo hyvin esille ei-niin-timmin kropan ja kaikenlaiset hienot kuviot joita käsillä tehdään eikä koskaan tahdissa musiikin kanssa, on erityisen viihdyttäviä. Eikä unohdeta ns. aikuisten tanssipaikoissa niitä, jotka vetää jollakin ihme valssi-tangotyylillä paritanssina kaikki discobiisitkin, pitkällä askeleella tanssiotteella (se on noloa, sanokaa mitä sanotte).

Päivän naurut - sieluni silmin näen toimiston Tarjan vatkaamassa ja Raimon sekä Leilan hiihtämässä paritanssiaskelin.

Se vasta on Viihdettä isolla alkukirjaimella!

Vierailija
27/28 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen (noin kerran kolmessa vuodessa) käynyt karaokepaikoissa - vaikka olen raivoraitis.

Minua viihdyttää se heittäytyminen ja toinen toistaan karmeampien esitysten kannustaminen.

Kun meno puolen yön kohdalla riistäytyy käsistä, siirryn kotiin. Minusta on hauskaa, että aikuiset ihmiset uskaltavat julkisesti tehdä asioita, joissa eivät ole hyviä. En itse uskaltaisi laulamaan, en osaa laulaa, mutta täysin rinnoin kyllä laulan yleisöstä esiintyjien mukana, mikäli siis tunnistan kappaleen.

Vierailija
28/28 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin mutta...enhän minä osaa laulaa" tai "kaverienkin mielestä olen tosi huono laulaja" ei ole koskaan yhtään henkilöä estänyt laulamasta karaokessa ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi