Onko hyväksyttävä syy reklamaatioon?
Ostin reilu kuukausi sitten langattomat nappikuulokkeet. Ne pysyvät hyvin korvissa ja kuunnellessa ääni on hyvä, mutta niitä ei voi käyttää puheluissa/etäkokouksissa, sillä muut eivät kuule mitä puhun tai saa puheesta selvää, koska puheeni kuuluu niin huonosti. Kuulokkeissa on mikrofoni, mutta se on ”väärällä” puolella kuuloketta kun ne laittaa ohjeen mukaan korviin.
In-ear kuulokkeilla ei ole palautusoikeutta, mutta onko tämä hyväksyttävä syy tehdä reklamaatio? Kuulokkeiden tiedoissa mainostetaan mikrofonia.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kysy sieltä, mistä ostitkin.
Ei kai täällä kukaan sitä päätä.
Toki kysyn heti huomenna.
Kai täällä silti saa kysellä ihmisten kokemuksia ja mielipiteitä?
Tuskin. Mutta kannattaa kysyä, ei siinä mitään menetä.
No mä olettaisin, että saa palauttaa jos kerran mainostetaan mikrofonia mutta se ei ”toimi” vie takasin ja valita
Jos siinä on mielestäsi vika niin kyllä on hyväksyttävä syy. Kysy.
Kysy sieltä, mistä ostitkin.
Ei kai täällä kukaan sitä päätä.