Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyväksyttävä syy reklamaatioon?

Vierailija
22.11.2020 |

Ostin reilu kuukausi sitten langattomat nappikuulokkeet. Ne pysyvät hyvin korvissa ja kuunnellessa ääni on hyvä, mutta niitä ei voi käyttää puheluissa/etäkokouksissa, sillä muut eivät kuule mitä puhun tai saa puheesta selvää, koska puheeni kuuluu niin huonosti. Kuulokkeissa on mikrofoni, mutta se on ”väärällä” puolella kuuloketta kun ne laittaa ohjeen mukaan korviin.

In-ear kuulokkeilla ei ole palautusoikeutta, mutta onko tämä hyväksyttävä syy tehdä reklamaatio? Kuulokkeiden tiedoissa mainostetaan mikrofonia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sieltä, mistä ostitkin.

Ei kai täällä kukaan sitä päätä.

Vierailija
2/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy sieltä, mistä ostitkin.

Ei kai täällä kukaan sitä päätä.

Toki kysyn heti huomenna.

Kai täällä silti saa kysellä ihmisten kokemuksia ja mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Mutta kannattaa kysyä, ei siinä mitään menetä.

Vierailija
4/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olettaisin, että saa palauttaa jos kerran mainostetaan mikrofonia mutta se ei ”toimi” vie takasin ja valita

Vierailija
5/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on mielestäsi vika niin kyllä on hyväksyttävä syy. Kysy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän