Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahja-apua: Avovaimon 40v syntymäpäivälahja korona-aikaan

Mies41v
22.11.2020 |

Avovaimoni täyttää tammikuussa 40-vuotta ja yritän miettiä hänelle nyt jotain mukavaa lahjaideaa. Budjetti voisi olla maksimissaan 1000€. Olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta, asumme pk-seudulla ja meillä on yksi pieni lapsi ja koira. Elämämme on tällä hetkellä niin raskasta, että tarvitsimme jotain rentouttavaa tapaa juhlia synttäreitä. Ei siis biletystä tms. Omat 40v vietimme toissavuonna viikonlopuna vain kaksistaan Kämp-hotellissa, kävimme syömässä hyvissä ravintoloissa, shoppaillen, Kämp-spassa hieronnoissa, makuuhuoneessa mm. nukkuen, leffassa käyden ja kahvitellen. Eli aika perusmukavaa, mutta meille kovin rentouttavaa ja luksusta, koska omaa aikaa on nykyään niin vähän. Ajattelin, että olisin järkännyt joko pidennetyn viikonloppuloman jonnekin Keski-Euroopan kaupunkiin tai vähintäänkin samanlaisen viikonlopun Kämpissä kuin aiemmin itselleni, mutta en koronariskin vuoksi voi enkä halua sellaisia nyt järjestää. Mitä ihmettä siis keksisin 40v naiselle "jolla on jo kaikkea"? Olen aiemmin ostanut hänelle koruja, parfyymeja yms. mutta niitä taitaa olla jo ihan tarpeeksi ja tavaralahja olisi minusta muutenkin vähän tylsä. Jokin elämyslahja olisi paras, mutta korona aiheuttaa haasteita. Korona poissulkee mielestäni myös yhteiset juhlat hänen kavereidensa, perheen jne. kanssa. Minkälaisista 40v lahjoista te pitäisitte?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä siltä vaimolta, kun kerran oot noinkin paljon valmis panostamaan, ettei mene vikaan. Me ei tunneta sun vaimoa.

Vierailija
2/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumailmapallolento.

Yö lasiiglussa

Vkl erämökissä lapissa.

Vierailija
4/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä siltä vaimolta, kun kerran oot noinkin paljon valmis panostamaan, ettei mene vikaan. Me ei tunneta sun vaimoa.

Olen kysynyt ja hän vastasi, että pitäisi hemmottelusta, mutta ei osannut erotella tarkemmin. T. Ap

Vierailija
5/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä voi vaan panna kunnolla?

Vierailija
6/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin kylpylään.

Vierailija
7/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei romattinen lahja, mutta kuitenkin.

Joko teillä on palkattu siivoaja? Tonnilla siivousta olisi minun mieleeni. Lisäksi suklaalevy ja kirja sekä ohje nauttia näistä, kun siivoaja siivoaa...

Vierailija
8/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inarin tai Oran puolivalmis seitsemän ruokalajin ateria. Viimeistelet itse himassa ja hankit shampanjaa kylmään. Ja lahjakortti hemmotteluun parempia aikoja odottamaan.

Vierailija
9/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä esim. nuuksiossa vaikka joku luksusmökki pariksi yöksi?

Katsoin itse niitä vähän aikaa sitten, ja ne oli tosi tunnelmallisia. Näitä siis katselin -

https://www.instagram.com/hawkhillnature/

Ne järjestää myös jotain ratsastusta yms. mukaan siihen, jos haluaa, ja sinne voi tilata yksityiskokin.

Vierailija
10/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumailmapallolento.

Yö lasiiglussa

Vkl erämökissä lapissa.

Nuo ovat minustakin loistavia ideoita (kuumailmapalloon hän ei tosin uskalla, on jo testattu), mutta entäs korona? Noihin sisältyy aika paljon interraktiota useiden eri ihmisten kanssa. Matkustelemistahan pitäisi nyt nimenomaan rajoittaa koronan vuoksi.

Vierailija
11/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin itse niitä vähän aikaa sitten, ja ne oli tosi tunnelmallisia. Näitä siis katselin -

Ne järjestää myös jotain ratsastusta yms. mukaan siihen, jos haluaa, ja sinne voi tilata yksityiskokin.

Hei, tuossa on ideaa! Pois arjesta kotoa, mutta kuitenkin lähellä, korona ei aiheuta ongelmia ja jos keksisin vielä jotain ohjelmaa niin voisi olla tosi hieno juttu! Vähintäänkin saunomista, herkuttelua, nukkumista ja ulkoilua. Kiitos hyvästä ideasta!! :-)

Vierailija
12/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei romattinen lahja, mutta kuitenkin.

Joko teillä on palkattu siivoaja? Tonnilla siivousta olisi minun mieleeni. Lisäksi suklaalevy ja kirja sekä ohje nauttia näistä, kun siivoaja siivoaa...

Moni nainen saa siivoojasta pelkkää stressiä. Tonnilla stressiä aiheuttaa jo vatsahaavan.

Vierailija
13/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin hänelle 30-vuotis lahjaksi avo Bemarin. Tykkäsi kovasti, Uskoisin hänen pitävän seuraavastakin lahjastani. Olen vähän jo katsellut timanttikorusarjaa. Täytyy vielä varovasti tutkiskella, millaisista hän pitää.

Vierailija
14/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ois ihana! Tässä ap sulle lahjaidea!

Vierailija
15/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ois ihana! Tässä ap sulle lahjaidea!

Totta, kirjoitinkin jo että tuo on hyvä idea ja tutkin sitä tarkemmin! T. Ap