Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En arvosta mukavaa ja helppoa elämää kuten muut

Vierailija
22.11.2020 |

Lifestyleblogien maailma on umpitylsä. En tajua, miten joku _jaksaa_ keikistellä päivät pitkät uusissa vaatteissa ja kuvata välipalojaan. Ymmärrän että noihin blogeihin nähdään kyllä ns. vaivaa, mutta se mukavuuden ja helppouden illuusio mitä ne tuottavat herättää minussa vain apatiaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi "inspiroitua" jostain kaiteeseen nojailusta? Ap

Vierailija
2/7 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et arvosta, niin miksi sinulla on a) netti, b) aikaa selailla lifestyleblogeja? Eikös sinun aikasi mene metsäsavotassa, nyrkkipyykillä, pyydystämiesi eläintennahkojen parkitsemisessa yms tärkeässä askeettisen elämän perushommassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut se, että rima pitää laittaa todella korkealle. Mikään tavanomainen ei ole koskaan riittänyt. Tämä on masentavaa ja tunnen hukkaavani elämäni. Ikäänkuin minulla olisi karma, joka ei jätä rauhaan.

Vierailija
4/7 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut se, että rima pitää laittaa todella korkealle. Mikään tavanomainen ei ole koskaan riittänyt. Tämä on masentavaa ja tunnen hukkaavani elämäni. Ikäänkuin minulla olisi karma, joka ei jätä rauhaan.

Ikäänkuin minun pitäisi pystyä johonkin, ja en saa rauhaa ennenkuin saavutan sen. Olen tullut tänne maailmaan tekemään sen ja sitä tavoitellessa menee koko elämä. Sitten on näin.

Vierailija
5/7 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos et arvosta, niin miksi sinulla on a) netti, b) aikaa selailla lifestyleblogeja? Eikös sinun aikasi mene metsäsavotassa, nyrkkipyykillä, pyydystämiesi eläintennahkojen parkitsemisessa yms tärkeässä askeettisen elämän perushommassa?

Netti on siksi kuin muillakin ja lifestylesisältöön törmää vaikkei sitä hakisi. Olen osa nykyaikaista elämäntapaa, koska olen kasvanut siihen. En näe myöskään mahdollisena palata kehityksessä taaksepäin, vaikka tuollaisia "perinteisiä" töitä olisi varmaan kiva tehdä.

Vierailija
6/7 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on siksi kuin muillakin ja lifestylesisältöön törmää vaikkei sitä hakisi. Olen osa nykyaikaista elämäntapaa, koska olen kasvanut siihen. En näe myöskään mahdollisena palata kehityksessä taaksepäin, vaikka tuollaisia "perinteisiä" töitä olisi varmaan kiva tehdä.

No sitten on turha itkeä ettet arvosta mukavaa ja helppoa elämää. Voisithan viettää aikasi tehden jotain epämukavaakin, vaikka treenata ultrajuoksuun.

Vierailija
7/7 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinsortin elitismiä on just toi sun nyrpistely. Minä olen kasvattanut lapseni aika pienestä yh-na, pätkätyöläisenä ja monin tavoin haasteiden ympäröimänä. Ja silti mulla esim 2 tutkintoa, omistusasunto ja voin itse hyvin. Kuin myös lapset. Mut todellakin maistuis välillä helppo elämä. Vaikka jatkuvat haasteet sisuunnuttaa, kasvattaa jne ei ne tee yhtään sen paremmaksi ihmiseksi. Vaan se että elämässä on tilaa voida hyvin ja olla yhdessä muiden kanssa. Vaikeuksissa, sinnitelyssä ja yksin pärjäämisessä ei ole mitään hienoa. Elämä voi yllättää jokaisen suurilla vaikeuksilla, kun niitä ei ole, on viisasta nauttia siitä että on helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä