Lue keskustelun säännöt.
paljonkohan kului kaloreita kävelylenkillä?
26.03.2014 |
Kävelin 10,2km ja aikaa meni 83 min, eli reippaasti kävelin. Pituus 173cm ja painoa n 69kg. Mulla ei mitään askelmitttareita ym, joten katsoin matkan ytv:n reittihausta kotiosoitteestani keskustaan, kävelin täysin samaa reittiä mitä bussi menee, joten matkan pitäisi olla oikein.
Kommentit (3)
Noin 380 kaloria tuolla matkalla ja vauhdilla. Melko reippaasti on ap kyllä kävellyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap huijaa. Ei 80minuutissa kävele 10 kilometriä ellei harrasta pikakävelyä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:53"]
Kävelin 10,2km ja aikaa meni 83 min, eli reippaasti kävelin. Pituus 173cm ja painoa n 69kg. Mulla ei mitään askelmitttareita ym, joten katsoin matkan ytv:n reittihausta kotiosoitteestani keskustaan, kävelin täysin samaa reittiä mitä bussi menee, joten matkan pitäisi olla oikein.
[/quote]
Esim. Kiloklubin laskurilla pystyisit tuon laskemaan, kun sinne laittaa painonsa ja kävelyyn käytetyn ajan sekä arvion kävelyn rasittavuudesta, se antaa kulutetut kalorit.
Esim. minulla, kun painona on siellä 70.8 kiloa, tuollainen 1 h 23 minuutin kävely tasolla "Kävely, melko voimakas rasitus" kuluttaisi Kiloklubin mukaan 450 kcal. Samaa luokkaa lienee sinulla kun paino on aika lähellä.