Gigantissa ostoksilla.
Ennen riitti, jos ostit kännykän Gigantista, niin et pois päässyt ennen kuin oli liittymä myyntiliturgiat käyty läpi. Tänään ostin telkarin sieltä, niin johan alkoi taas puhelinliittyien kauppaaminen. No, päästiin siitä irti. Seuraavalle osastolle katsomaan kännyköitä, ei edes ostamaan menty, vaan yhtä määrättyä mallia katsomaan, niin alkoi taas liittymien myynti. Alkaa olemaan äärimmäisen rasittavaa käydä tuolla ostoksilla.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt Poweriin.
Useimmiten juuri tämän vuoksi menenkin, mutta joskus osuu Giganttiin sellainen tarjous, jota ei muualla ole, niin silloin on pakko mennä Gigantiin.
Joo, sama täällä. Myyjä jankkasi, miksi en halua kuulla tarjousta, sanoin, että jos mä joka kerran vaihataisin liittymää, kun mä sotan teiltä jotain, niin en mä muuta ehtisi tekemäänkään, kuin vaihdella operaattoria. Mulla siis saa v1tuttaa noi liittymien kauppaamiset. Meininki alkaa olemaan asiakkaan häiritsemistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sama täällä. Myyjä jankkasi, miksi en halua kuulla tarjousta, sanoin, että jos mä joka kerran vaihataisin liittymää, kun mä sotan teiltä jotain, niin en mä muuta ehtisi tekemäänkään, kuin vaihdella operaattoria. Mulla siis saa v1tuttaa noi liittymien kauppaamiset. Meininki alkaa olemaan asiakkaan häiritsemistä.
Tässä muuten on syy, miksi tuolta ei saa palvelua muuta kuin hemmetin kauan odottamalla numerolappu kourassa. myyjät käy suurimman osan kanssa puhelinliittymäasiat ja vie muuten aikaa enemmän kuin se osotosakti, jonka vuoksi asiakas tuonne alunperin oli menossa.
En käy enää gigantissa just tuon syyn takia. Yritetään tuputtaa monta kertaa maksullista lisäpalvelua tai niitä liittymiä. Viime kerralla sanoin jo, että en ole kiinnostunut nyt mistään muusta kun haluan vain nopeasti ostaa tämän tuotteen. Nii eiköhän alkanut lopuksi vielä uudestaan jostain puhelinpaketista jauhamaan.... Myöhemmin alkoi harmittaa, että ostin koko tuotteen, olisi pitänyt tuossa kohtaa lähteä jo kävelemään.
Lisäksi oon saanut sieltä muutenkin huonoa asiakaspalvelua. Vähän sellaista "ethän sinä näistä jutuista mitään tiedä"-asennetta, kun olen kieltäytynyt tuotteen lisäpalveluista tai tyytynyt edullisempaan (ja yksinkertaisempaan) malliin. Just sellaista ärsyttävää käytöstä, mihin ei oikein pysty tilanteessa tarttumaan, mutta itselle jää outo olo.
Gigantti tekee tuloksensa noilla liittymillä/vakuutuksilla/luottokorteilla ym. sälällä mitä myyvät.
Laitteista eivät varsinaisesti rahaa saa, asiakas houkutellaan sisään sillä TV-tarjouksella ja myydään se +- voitolla, ja raha (=tuotto) nyhdetään myymällä liittymä, vakuutus, ja joku "tuohi-kortti" kylkeen.
Gigantti on ollut boikotissa jo vuosia, kun sieltä ei pääse veks antamatta tietojaan. Kassakuitin pitäis olla riittävä takuuta varten. Älkää antako nimeänne myyjille, ei heillä ole mitään oikeutta tietää kelle myyvät.
Vierailija kirjoitti:
Gigantti tekee tuloksensa noilla liittymillä/vakuutuksilla/luottokorteilla ym. sälällä mitä myyvät.
Laitteista eivät varsinaisesti rahaa saa, asiakas houkutellaan sisään sillä TV-tarjouksella ja myydään se +- voitolla, ja raha (=tuotto) nyhdetään myymällä liittymä, vakuutus, ja joku "tuohi-kortti" kylkeen.
Miten muut vastaavat kaupat sitten tekee tuloksensa? Ei gigantissa nyt niin hyviä tarjouksia ole verrattaessa esim Poweriin/Verkkokauppaan, joissa en ole kohdannut tätä "pakkomyyntiä". Tuollainen tuputus ei oikein toimi, jos asiakas ei enää palaa liikkeeseen ikinä, vaikka yhden kerran ottaisikin jonkun liittymän.
Sanon joka kerta puhelinliittymä kauppiaille että on prepaid liittymä. Eivät ikinä jatka tyrkyttämistä sen jälkeen. Tajuavat varmaan etten saa laskutusliittymää. Kannattaa kokeilla samaa (vaikka siis saisit laskulla).
Ostin Gigantin nettisivuilta jääkaapin eikä kukaan tyrkyttänyt mitään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
En käy enää gigantissa just tuon syyn takia. Yritetään tuputtaa monta kertaa maksullista lisäpalvelua tai niitä liittymiä. Viime kerralla sanoin jo, että en ole kiinnostunut nyt mistään muusta kun haluan vain nopeasti ostaa tämän tuotteen. Nii eiköhän alkanut lopuksi vielä uudestaan jostain puhelinpaketista jauhamaan.... Myöhemmin alkoi harmittaa, että ostin koko tuotteen, olisi pitänyt tuossa kohtaa lähteä jo kävelemään.
Lisäksi oon saanut sieltä muutenkin huonoa asiakaspalvelua. Vähän sellaista "ethän sinä näistä jutuista mitään tiedä"-asennetta, kun olen kieltäytynyt tuotteen lisäpalveluista tai tyytynyt edullisempaan (ja yksinkertaisempaan) malliin. Just sellaista ärsyttävää käytöstä, mihin ei oikein pysty tilanteessa tarttumaan, mutta itselle jää outo olo.
Hyvin kuvailit, mulla juuri tuollainen kokemus tänään, kun kävin ostoksilla. En meinannut millään saada "vain" sitä tuotetta, jonka menin hakemaan, vaan ensin piti painia läpi vakuutusten, luottojen, sähkösopparin ja erilaisten turvapalveluiden. Meinasin yhdessä vaiheessa jo sanoa että antaapa olla, mutta tarvitsin tuotteen jota olin ostamassa, joten jaksoin sen voimalla loppuun asti. Ärsyttävä kokemus, en enää mene kyseiseen ketjuun asioimaan. Ei missään nimessä asiakaslähtöistä toimintaa.
Olisit mennyt Poweriin.