Pahin tietämäsi naapurikyylä? Miten hän kyylää tai juoruaa?
Kommentit (13)
Nehän ovat perinteisesti talojen pihamailla viihtyviä juoruakkoja.
Kuuntelee kaikki asiat mitä meillä puhutaan ja kertoo sitten muille naapureille. Olemme siis seinänaapureita ja seinät on ohuita.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelee kaikki asiat mitä meillä puhutaan ja kertoo sitten muille naapureille. Olemme siis seinänaapureita ja seinät on ohuita.
Tuskin niin ohuita seiniä on että voisivat kuulla ellette puhu aika kovaakin.
Tuo naapurin juoru-akka, joka kyttää meidän aina meidän tekemisiämme.
Nyt järjestettiin näytös...ollaan jotain kiivaasti etsivinämme pihalla.
...poliisia odotellessa🤣
Ylivoimaisesti Anneli Seinäjoelta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Nehän ovat perinteisesti talojen pihamailla viihtyviä juoruakkoja.
Meidän taloyhtiössä ne ovat kyllä sataprosenttisesti äijiä, jotka juoruavat.
Eläkkeellä oleva rouva käy naapureiden roskia läpi ja jättää välillä roskapussien sisältöä koskevia vihasävyisiä heippalappuja roskakatoksen oveen:D Tositarina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin niin ohuita seiniä on että voisivat kuulla ellette puhu aika kovaakin.
Minä asuin kerran vähän aikaa kerrostalossa, jossa kuului sanasta sanaan, miten väsynyt äiti torui lapsiaan. Eikä hän edes huutanut, puhui vain. Olin siellä niin vähän, etten ehtinyt kuulla paljon.
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeellä oleva rouva käy naapureiden roskia läpi ja jättää välillä roskapussien sisältöä koskevia vihasävyisiä heippalappuja roskakatoksen oveen:D Tositarina!
Niin ja siis ihan omalla nimellään näitä lappuja kirjoittaa:D Uskomaton tyyppi muutenkin
Mun naapurin akka taitaa viedä voiton. On kurkistanut meidän omakotitalon ikkunoista sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja siis ihan omalla nimellään näitä lappuja kirjoittaa:D Uskomaton tyyppi muutenkin
Taloyhtiö voi joutua maksamaan väärin lajitellut jätteet ja joskus on posliinilautasia laitettu biolaatikkoon ja lasia jne. Niin syytäkin on vahtia. Miksi muitten pitäisi maksaa kun jotkut tekevät tihutyötä.
en ole nähnyt yhtäkään.