Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagramissa on liikaa kuvia ja haun kautta tulee pelkkiä mainoksia

Vierailija
22.11.2020 |

Eihän tämä mikään oikea ongelma ole, mutta valitan silti.

Haluaisin nähdä, miltä tuote X näyttää ”livenä”, tavallisten ihmisten käytössä. Ongelma on, että tuote on todella suosittu, tyyliin Apple Watch tai Airpods, joten #-kuvat ovat pelkkiä mainoksia. Ei ole väliä hakeeko suosituimpia tai viimeaikaisia, tavallisten ihmisten kuvia löytää yksittäisenä vain todella harvoin. Ärsyttää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma tympii! Etsin itse asiassa kuvia airpods pro -kuulokkeista nähdäkseni miten pitkiltä ne varret näyttää eri ihmisillä ja tuloksena vain firmojen sivuja.

Vierailija
2/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No byhyy, onpa kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koko Instagram on muuttunut ärsyttäväksi ja ainakin itselleni ihan turhaksi. Yksi iso mainossivusto nykyään.

Vierailija
4/5 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se että en näe enää seurattavieni kuvia heti kun he ne lisäävät ja omat kuvani eivät tunnu näkyvän kellekään tykkäyksistä päätellen. Ennen eli vielä kesällä sain melkein sata tykkäystä per kuva ja nykyään hyvä jos parikymmentä. Instan idea käsittääkseni edelleen kuitenkin on jakaa ja katsella muiden kuvia...

Vierailija
5/5 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Instagram alkaa muuttua käyttökelvottomaksi, eiköhän jossain kohtaa tule joku saman tyyppinen korvaamaan sen. Ainakin toivottavasti. Korvasihan Facebook IRC-gallerian ja Instagram Facebookin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi