Kuinka paljon teillä on nyt velkaa?
Itselläni 17 000 euroa. Omaisuutena omakotitalo, mökki, ja uudehko henkilöauto.
Kommentit (36)
N. 110000 puoliksi. Autot x2 vanhoja, velka talosta.
Ei ole enää velkaa. Tiukinta oli siinä vaiheessa, kun maksoin takaisin opintolainoja ja samaan aikaan pankille asuntovelkaa.
0€
Asun vuokralla ja omistan 3000€ arvoisen auton
Nolla. Tyhjä nolla. Vain nolla. Ihan nolla.
Ehkä n.56000e, exän tekemät velat jotka vanhenevat 1,5 vuoden päästä.
Velkaa n. 1090 €, maksan ne ensi kuussa pois. En kylläkään omista mitään ja olen nelikymppinen. Olen ollut asunnottomana ja vajaa pari vuotta sitten sain 5 vuoden velkajärjestelyn päätökseen. Nykyinen velka on osamaksulla maksettuja terveydenhoitoon liittyviä menoja. Jos tästä vielä nousisi jonkunlaiseen menestykseen, opiskelen parhaillaan yliopistossa.
35 000 asuntolainaa rivarista, vuoden vanha auto velaton. Tilillä 15 000.
N. 3000€.
Opintolainan jämät.
Omaisuutta ei löydy kodin irtaimistoa enempää.
Ukolle olen velkaa puolen litran kossupullon.
Asuntovelkaa ei ole, koska ostin tämän käteisellä (perintö mahdollisti tämän).
Autoa en tarvitse.
Ai niin: Visalle meni vajaa yhdeksän euroa, kun kävin ärrällä ostamassa tupakkiaskin. Se maksulukija pyytää joskus laittamaan kortin lukijaan eikä aina muista valita debitiä.
Velkaa on vähemmän kuin nettovarallisuutta. Nettovarallisuutta muutama satatuhatta.
180 080 e, tuosta 2940 e opintolainaa, loput asuntolainaa puoliksi miehen kanssa. Okt arvo n. 225 000 e, ei muuta merkittävää omaisuutta.
N 56 000 euroa.
Omaisuutena 120 neliön asunto kantakaupungissa
Asuntolainaa noin 35 000e, autolainaa n. 30 000e kahdesta autosta ja muuta lainaa n. 27 000e. Mun osuus on puolet asunto- ja autolainasta, loput on puolison.
325000 lainaa omakotitalosta pääkaupunkiseudulla, yksin
240 000€ rakennus- ja sijoitusasuntolainaa.
0 eur
Ainoa omaisuus on parin tonnin auto