Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin on sosiaalisesti hyväksyttävää aloittaa grillaaminen?

Vierailija
26.03.2014 |

Missä vaiheessa kukaan ei enää katso pitkään niin kuin ripustaisit jouluvaloja kesäkuussa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaattona. Silloin on sosiaalisesti hyväksyttävää vetää myös hyvät grillikännit :-)

Vierailija
2/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 09:16"]

Onhan teillä kaasugrilli? Muuten ei koskaan jos asutte edes keskiluokkaisella asuinalueella.

[/quote]

Onko olemassa muunlaisia grillejä kuin kaasugrillejä.....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko muita grillejä kuin kaasu? Heh, no on. Meiltä löytyy mm. sähkögrilli, pallogrilli sekä puugrilli.

Vierailija
4/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aloitettiin grillikausi. Naapurit sai taas ihmeteltävää. Minulla, grillaajalla, oli myös perinteeksi muodostunut grillausjuoma, joka tällä kertaa oli kuivaa valkoviiniä.

Niin ja aamulla menen töihin, että en ole rappioalkoholisti :D

Vierailija
5/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:20"]

Ai onko muita grillejä kuin kaasu? Heh, no on. Meiltä löytyy mm. sähkögrilli, pallogrilli sekä puugrilli.

[/quote]

Pallogrilli, kuumeneeko se palloilla?

Vierailija
6/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkisyyden taju taas monelta kateissa. Lieväksi sarkasmiksi ainakin itse käsitin aloituksen. Ap varmasti grillaa koska lystää kunhan kysyi teiltä lupaa;)

Vierailija
7/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:55"]

Tuolla on niin kiva keli, että minulla ainakin himottasi grillata jo tänään. :o Onneksi on oma grilli, niin ei tartte miettiä mitä naapurit ajattelee.

[/quote]

Just näin. Säälittäviä nämä ihmiset jotka miettivät jopa grillaamisestakin, että milloin voi grillata ettei muut ajattele jotain..säälittävää. Itse grillaan silloin, kun huvittaa  -  jopa paukkupakkasessa.

Vierailija
8/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla jonkun elämä kiinni siitä, onko jokin asia sosiaaliseti hyväksyttyä?? Varsinkin, kun kyseessä ei ole mikään ulkona alasti kävely vaan GRILLAAMINEN. voi herranjumala minä en kestä teitä ihmisiä täällä!! Miten te voitte miettiä niin paljon sitä, mitä muut ihmiset teistä ajattelevat??!

Vierailija
9/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:20"]

[/quote]

Pallogrilli, kuumeneeko se palloilla?

[/quote]

:) Joo, kuumenee. Pallon muotoisilla hiilillä. Oikeasti se nimitys tulee sen grillin pallomaisesta muodosta. Polttoaineena hiili tai joku muu palava puuaines.

Vierailija
10/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huhti-toukokuussa. Mahdollisesti vasta kesäkuussa, riippuu ihan säästä.

Itse olen pitänyt sääntönä sitä, että jos ei kesäkamppeissa tarkene grillaamaan, silloin on liian aikaista aloittaa.

Vierailija
11/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaattona klo 18.02

Vierailija
12/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on niin kiva keli, että minulla ainakin himottasi grillata jo tänään. :o Onneksi on oma grilli, niin ei tartte miettiä mitä naapurit ajattelee.

Vierailija
13/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla sosiaalisesti hyväksyttävää? Kyllä minusta voi grillata heti kun siltä tuntuu.

Vierailija
14/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös grillikausi avata virallisesti vappuna?

Vierailija
15/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on grillattu pari kertaa talvellakin, anna mennä siis vaan!

Vierailija
16/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lukee että grilli kausi avataan virallisesti vappuna?? Grillikausi avataan silloin kun siltä tuntuu! Grilli kuumaksi vaan ;)

Vierailija
17/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me grillataan läpi vuoden - mitähän naapurit meistä ajattelee? Apua! Kehtaako tässä enää naamaansa näyttää pihalla..

Mä kun niin rakastan hiilellä grillattua lohta. Ei se sisällä onnistu. Viime viikonloppuna kerättiin risuja ja grillattiin kevään ekat makkarat. Voi ei, mitä tuli tehtyä! En mä arvannut ettei tällä lailla sovi toimia!

Vierailija
18/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aloitetaan grillaus, kun ne jouluvalot poistetaan.

Vierailija
19/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä kaasugrilli? Muuten ei koskaan jos asutte edes keskiluokkaisella asuinalueella.

Vierailija
20/30 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me grillattiin ekan kerran ennen takatalvea. Olikos se sitten viime viikolla vai sitä edellisellä. Ei kiinnosta mitä muut ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän