Toimiiko teillä Facebook?
Itselläni ei selain ole suostunut lataamaan Facebooki etusivua. Olen yrittänyt eri selaimilla ja ei vaan facebook toimi. Onko muilla samaa ongelmaa tällä hetkellä?
Kommentit (90)
Toimii! En vaan tarvitse turhaa. Tapaan Ystäviäni mieluummin kasvokkain.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 09:46"]
Joutuuko ihmiset nyt elämään vaihteeksi ihan oikeaa elämää? Olisihan se hienoa jos koko face olisi tullut tiensä päähän, kuolisi ja kuopattaisiin, ei vaikuttaisi suuntaan eikä toiseen.
Soittakaa hätänumeroon, onhan tämä tilanne nyt ainakin maanlaajuinen katastrofi!
[/quote]
Miksi se olisi hienoa, jos kerran ei vaikuta sun elämään? Miksi sä fb:tä noin vihaat? Näköjään vaikuttaa siis sinuunkin vaikka muuta väität.
[/quote]
Se olisi hienoa ihna siitä yksinkertaisesta syystä, että ihmisten olisi pakko tulla kaapista ja alkaa vaihteeksi elämään oikeaa elämää, ei siellä näppiksen takana takomassa päivityksiä.
En vihaa facea, vaan inhoan niitä faceriippuvaisia joiden koko arki pyörii siinä. Omaan elämääni se voisi kyllä vaikuttaa ainakin siltä osin, että muutama oikea ihminen saattaisi palata kanssani arkeen, omani on täällä ja nyt, ei siellä facemaailmassa. Minä koen, näen, haistan ja maistan, samaan en pystyisi facessa.
Voi hemmetin hemmetti! Just sillon kun pitäs tarkistaa viesteistä yhtä osotetta :(
Mullakin toimii ihan normaalisti.
Mulle tuli ilmoitus että tilille on menty tuntemattomasta laitteesta ja tili on suljettu. Piti tilata koodi että saa tilin auki
DNA:lla ei toimi, TDC:llä toimii.
Toimii dna:lla, ja saunalahdella. Tili oli vain suljettu koska tilille oli menty tuntemattomasta laitteesta
Ei toimi vieläkään - eikä mulla ainakaan asiaan vaikuta millä laitteella tai yhteydellä sitä yritän avata...sama homma myös muilla joiden kanssa olen joutunut nyt ihan käyttämään perus tekstiviestejä. :)
Normaalisti toimii ainakin kiinteässä verkossa. Mobiilisti en oo vielä kokeillu. Veljellä tuntuu toimivan mobiili, sen verran ilmestyy päivityksiä :)