Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä koulun aloittaneilla suunnilleen samanlaisia ulkovaatteita kuin ennenkin? Vai kelpaako enää samat?

Vierailija
22.11.2020 |

Meillä tytölle tuntuu vielä kelpaavan ihan ne samanlaiset, mitä kaupasta olen ehdottanut, haalarikin oli vielä ok. Kurahousut on ehkä isoin ero, sillä niitä ei enää hankittu, mutta jos talvi jatkuu tällaisena, voi olla, että nekin tarvitaan.

Miten teillä? Missä iässä ovat ruvenneet valikoivammiksi vaatteiden suhteen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on samat ulkovaatteet kuin viime vuonnakin. Ainoastaan kengät on uudet, muut ovat vielä hyvässä kunnossa, eikä uusia tarvitse hankkia. t. 42v opiskelija

Vierailija
2/4 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on samat ulkovaatteet kuin viime vuonnakin. Ainoastaan kengät on uudet, muut ovat vielä hyvässä kunnossa, eikä uusia tarvitse hankkia. t. 42v opiskelija

no heh-heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Tokaluokkalainen tyttö ei enää mene kouluun päiväkotimaisissa vaatteissa, mutta jos esimerkiksi leikkivät pihalla pikkusiskon (5v) kanssa, molemmat laittavat silloin kurahousut.

Vierailija
4/4 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sit varmaan haalaritkin! :)