Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko moni siirtynyt facebookin ryhmiin

Vierailija
25.03.2014 |

Mua kiinnostaa onko moni siirtynyt täältä facebookin keskusteluryhmiin. Mä olen löytänyt ne vasta viimeaikoina ja nykyisin luen ja kirjoittelen niissä enemmän kuin täällä. Musta on kiva kun ihmiset tulevat esille ihan omissa nimissään ja on helppo kirjoittaa ryhmissä, joissa lähtökohtaisesti tietää, että ihmisillä on samantyyppisiä ajatuksia kuin itsellä vaikka keskustelu voi silti joskus käydä aika kuumanakin.

Täällä av:llakin on kuitenkin välillä hauska kirjoittaa ja lukea. Itse tykkään vähän sellaisesta vakavahenkisemmästä pohdinnasta, jota täällä välillä on ja lastenkasvatusjutut kiinnostavat myös. Koen kuitenkin, että täällä ollaan niin kaukana omasta todellisuudesta monesti, että on ollut hauska löytää esim. facebookin taaperoimetysfoorumit yms. Täällä jos on sanonut imettävänsä yli parivuotiasta niin aina on enemmistö ollut oksentamassa ja kyseenalaistamassa ja sitten onkin yhtäkkiä paikka, jossa se onkin hieno juttu eikä tarvi taistella saadakseen oikeutusta asialleen vaan voi vaan keskustella, vau!

Oman koulutukseni ja työni vuoksi pystyn välillä auttamaankin joitakuita täällä vaikka välillä toki vain ärsytänkin joitakin. Tämä on myös hyvä paikka siitä, että voi kysyä melkein mitä vaan (tyyliin mitä lounasruokaa omassa suosikkiravintolassa tms) kun ei jaksa googlelta kysyä kun useimmiten joku tietää. Välillä on toki myös kiva lukea vaan jotain ihan höpöjuttujakin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi