Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puheet yhteenmuuttamisesta järkytti

Vierailija
22.11.2020 |

Ollaan reilu nelikymppinen pariskunta, molemmat ns toisella kierroksella. Vuoden verran nyt seurusteltu ja ollut kaikin puolin ihanaa. Meillä molemmilla on kaksi lasta, miehellä 17v ja 10v ja mulla 15v ja 12v. Juteltiin tulevaisuudesta ja otin varovasti aiheeksi yhteen muuttamisen. Järkytyin todella kun mies sanoi, että hän ei halua muuttaa mun kanssa yhteen ennen kuin lapset on muuttaneet pois kotoa. Syyksi sanoi, että hän ei halua sekoittaa lasten elämää enempää. Mitä sekoittamista se on, jos yritetään uutta perhettä perustaa? Sanoi myös että eikö nykyinen vuoroviikottainen aikuisten aika ja vuoroviikottainen lapsiin keskittyminen ole täydellinen ratkaisu. Vetosi myös siihen että nähdään lapsiviikoilla lasten kanssa kaikki yhdessä ja muutenkin käytännössä joka päivä, joten miksi mennä sotkemaan hyvää järjestelyä. Mua tää järkytti pahasti. Haluaisin niin paljon että kaikki asutaan saman katon alla. Mitä mä voisin tehdä tässä tilanteessa puhuakseni järkeä miehelle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
2/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kun (ei jos) mies on taas vapaalla. Fiksuille on aina ottaja.

Vierailija
4/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla nyt oikeassa. Helpommalla pääsette nykyjärjestelyllä.

Vierailija
5/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa itekin ollut aikanaan niin fiksu, että en olis muuttanut miehen ja sen lasten kanssa yhteen. Kaikki toimeis varmasti suhteessa paremmin, jos molemmilla ois oma asunto.

Vierailija
6/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halpa provo. Mutta kai joku tarttuu tähänkin täkyyn.

7/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen, että saat pitää vapautesi. Viisas mies. Lapset ovat kaikkein tärkeintä.

Vierailija
8/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Vähän yritystä näihin provoihin, kiitos!

Vierailija
9/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit puhua vain omaa järkeäsi. Mies puhuu sitten omaa järkeään. Teillä on molemmilla oikeus omaan mielipiteeseen. Välttämättä te ette sovi yhteen, jos hyvin vahvasti haluatte erilaista elämää.

Itse yksinhuoltajana ymmärrän miehesi näkökantaa todella hyvin. Muutto on aina stressi lapsille. Lisäksi teidän tulisi hankkia todella suuri asunto, jotta siellä oli kaikille mm. opiskelurauhaa. Pelkästään oma huone ei ole riittävä, vaan myös yhteisistä tiloista pitää löytyä rauha.

Puhut perheen perustamisesta. Haluatko siis lisää lapsia? 17v ja 15v ovat niin vanhoja, että he eivät tule ehtimään luomaan yhteistä perhettä, vaikka muuttaisitte heti yhteen. Uusperheestä tulee perhe noin 5-7 vuoden kuluttua yhteenmuutosta.

Vierailija
10/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiinni miehestä, hänellä on arvot kohdallaan! On upeaa, että miehesi on aikuinen ja vanhempi, joka asettaa lastensa edun omien halujensa edelle.

Suurin osa lapsistanne on jo melko isoja. Kaksi vanhinta saattaa muuttaa omilleen jo kolmen vuoden sisällä. Totta, miehen nuorin on vasta 10-vuotias, mutta voihan miehesi mieli 8-10 vuoden aikana vielä muuttuakin siinä vaiheessa, kun teillä molemmilla on vain yksi lapsi enää kotosalla ja elämänne ovat yhä selkeämmin kietoutuneet yhteen.

Lapsille ja varsinkin teineille ON tosi iso muutos ottaa arkea jakamaan toinen, ydinperheen ulkopuolinen aikuinen bonussisaruksineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän