Ostimme Audin. Kysyttävää?
Audin omistava pariskunta vastailee hetken kysymyksiinne!
Jee ;)
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:24"]
ainiin (18 jatkaa) vielä piti kysymän, että onko se teidän audi kaiken kukkuraksi vajaavetoinen ?
[/quote]
Torsenin tasauspyörästö on..
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:28"]
UUSI, 2014 A4 quattro!
[/quote]
A4...häpeä, lähes halvin malli mitä audilla on..
Luuletteko olevanne jotenkin erikoisia nyt? Kaverini on yh ja hänellä on audi a4 perusmalli, joka ei rahaa vaadi...:) On nykyään ihan normaalia "köyhillekkin" omistaa audi, siis perusmallit a3, a4 jne jne ja kaikki yli 5v yksilöt :) Eri asia jos teillä on joku erikoismalli ;)
A4... Just mitä #20 kommentoikin. Ihan sama vaikka olisi quattro.
Miksi?
- A4 on ns. karvalakki. Vaikka olisikin s-line. Ja erityisesti ilman sitä.
- Jos haluaa sporttisen, S5 on paljon parempi. S7 jos rahat riittää, eikä ns. "tiukka ajaminen" kiinnosta
- A6 farkku, jos on perhettä. A4 farkku on pieni ja ahdas. Ns. lifestyle farkku, millä ei oikeasti tee mitään. Rahamies ostaisi tietysti RS6:sen.
A4 sedan on *mielestäni* todella turha automalli. Samaa sarjaa 3-sarjalaisten BMW:iden ja C-mersujen kanssa.
Mutta tämä on vain oma mielipiteeni. Itse ajan 2013 S5:llä ja olen ihan tyytyväinen. Paitsi, kun on aika uusia renkaat. 1400€ sarjasta kirpaisee.
Jos sinulla on S5, niin miten tuon hintainen regassarja tuntuu kalliilta?
Arvonalenema/kk on enemmän.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:36"]
Mutta tämä on vain oma mielipiteeni. Itse ajan 2013 S5:llä ja olen ihan tyytyväinen. Paitsi, kun on aika uusia renkaat. 1400€ sarjasta kirpaisee.
[/quote]
No osta halvemmat renkaat, ei se auton hinta renkaiden hintaan vaikuta. S5 ei ole niin tehokas auto, että sillä ei pärjäisi ihan perus 225/45 renkailla.
Miehesi muna stondiksessa 18/5cm eli 3,6cm? Ymmärrän miksi audi. :)
Ps. omalla miehelläni 19,4cm eikä omista autoa.
Voihan vattu! Mulla on Volvo s80, tykkään. Miehellä on audi, s8. Me ollaan tälläinen ässä perhe.
Haluutko ap, kysyä jotain?
Koska arvonalenema ei näy suoraan tilin saldossa ;)
Halpoja renkaita ei juuri löydy kokoluokassa 21". Eikä mukavia - Mutta sepä oli tiedossa jo vanteita ostaessa :)
No rehellisesti sanoen ei harmita pätkääkään. Nautin ajamisesta ja moottoreista ja olen harrastanut rata-autoilua ja mm. enduroa teinistä asti. Tingin ennemmin muusta.
En silti ymmärrä, miksi ihmiset ostavat "Audeja" vain sen korin takia. Itse ostan autoja tekniikan takia. Halpismalleissa EI ole sama tekniikka kuin niissä, millä se merkin maine luodaan.
T: #25
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:42"]
Miehesi muna stondiksessa 18/5cm eli 3,6cm? Ymmärrän miksi audi. :)
Ps. omalla miehelläni 19,4cm eikä omista autoa.
[/quote]
Vinoviivaa käytetään erottamassa runon säkeitä toisistaan sekä numerosarjoissa lukujen välillä. En ihmettele, että ei omista autoa jos on saman apukoulun käynyt kun sinä.
Täälläkin audi pariskunta( nyt vuosimalli 2011) 2014 malli tulee kesällä, kun se piti tilata suoraan tehtaalta kun haluttiin parannuksia siihen. Hinta reilu 50 000. Eikä jää velkaa, miksi ostaa auto mihin ei ole varaa?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:56"]
Täälläkin audi pariskunta( nyt vuosimalli 2011) 2014 malli tulee kesällä, kun se piti tilata suoraan tehtaalta kun haluttiin parannuksia siihen. Hinta reilu 50 000. Eikä jää velkaa, miksi ostaa auto mihin ei ole varaa?
[/quote]
ja A4 on siis.
Onko miehelläsi iso muna? Onko sinulla pienet tissit?
Antaako miehesi ollenkaan ajaa sillä?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:36"]
A4... Just mitä #20 kommentoikin. Ihan sama vaikka olisi quattro.
Miksi?
- A4 on ns. karvalakki. Vaikka olisikin s-line. Ja erityisesti ilman sitä.
- Jos haluaa sporttisen, S5 on paljon parempi. S7 jos rahat riittää, eikä ns. "tiukka ajaminen" kiinnosta
- A6 farkku, jos on perhettä. A4 farkku on pieni ja ahdas. Ns. lifestyle farkku, millä ei oikeasti tee mitään. Rahamies ostaisi tietysti RS6:sen.
A4 sedan on *mielestäni* todella turha automalli. Samaa sarjaa 3-sarjalaisten BMW:iden ja C-mersujen kanssa.
[/quote]
S5 on ihan kiva kauppakassi. Minulla on M1-pikkubemu ja miehellä Porsche Panamera Turbo. Sillä menee viikonloppureissut mukavasti. Kesäautona tietysti avo Mustang vm 65.
Ai niin ja asutaan Jollaksessa ;)
Imisitkö mun kikkeliä, jos mä dippaisin sen hunajaan ja laittaisin Michael Boltonin kokoelmalevyn soimaan?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:45"]
Halpoja renkaita ei juuri löydy kokoluokassa 21". Eikä mukavia - Mutta sepä oli tiedossa jo vanteita ostaessa :)
T: #25
[/quote]
1400€:lla et saa kunnon renkaita 21-tuumaisina.
Mene pois provoilemaan!
Ei ole mikään vanha, vaan UUSI, 2014 A4 quattro!
Kateellisten pitää tulla tännekin mussuttamaan!!!! Ei todellakaan kiinnosta Audin suhtautuminen naisiin tai vaikutus miehen kikkelin pituuteen. Riittävä on uskokaa vaan. pidempi kuin teidän skooda/toytamiehillänne!
kateus on meidän suomalaisten kansan tauti!!!