Miksi seksikkäät ja kauniit ovat jo varattuja!
Kommentit (23)
No se uusintakierros alkaa sitten +30-vuotiaana
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:38"]Mä en ole! Tosin oon vähän temperamenttinen ja ailahtelevainen. En jaksa miehiä eikä miehet mua.
[/quote]
Mäkin oon tosi temperamenttinen, ailahtelevainen, nalkuttava ja ärsyttävä, mutta tosi kaunis naama ja upea kroppa saa miehet unohtamaan nuo huonot puolet :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:38"]Mä en ole! Tosin oon vähän temperamenttinen ja ailahtelevainen. En jaksa miehiä eikä miehet mua.
[/quote]
Mäkin oon tosi temperamenttinen, ailahtelevainen, nalkuttava ja ärsyttävä, mutta tosi kaunis naama ja upea kroppa saa miehet unohtamaan nuo huonot puolet :)
[/quote]
Niinpä. Kaikkea ei voi saada. Jos ei luoja suonut lempeää luonnetta, niin kiitos nyt edes tästä ulkokuoresta, pääsee silläkin johonkin asti!
Jee on siis muitakin! Tuntuu, että kaikki about 20-26v naiset on jo perheellisiä, naimisissa tai muuten olleet ikuisuuksia jo varattuja... Ei kunnon miehelle tunnu enää löytyvän ku jotain pullukoita :( temperamenttia en pelkää kun se on vaan hyvä jos on luonnetta ja nätti nainen :)
ap
Hyvin on löytynyt miestä vaikken ole kaunis sanan varsinaisessa merkityksessä. Nuoruudenrakkaus, kihloissa ollut ja naimisissa.
Niin. Ja rumat ja vittumaiset ovat vapaana. Mietitäänpä, ottaisinko seksikkään ja kauniin vai ruman ja vittumaisen kumppanin?
Naiset ovat kuin parkkipaikkoja: Parhaat on varattu ja vapaat on vammasille.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:48"]
Naiset ovat kuin parkkipaikkoja: Parhaat on varattu ja vapaat on vammasille.
[/quote]
näin se valitettavasti taitaa olla! Hitto kun en itse tajunnut jo nuorena sitä omaa vaimoa napata... Nyt pitää odotella, että joku mies mokaa ja saisin sitten kaunista kummaa lohduttaa.
Olen tullut sellaiseen tulokseen, etten ole riittävän kaunis ja seksikäs, kun en kelpaa. Kauniiksi sanotaan, mutta kai se sitten on vain lämpimikseen kehumista.
On niitä hyviä naisia, ulkoisesti ja sisäisesti. Itse en ainakaan koe olevani mikään täys hirvitys ja ihan ok-kunnossakin, 23-v., akateeminen, hauska ja mitä näitä nyt perus hienoja ominaisuuksia on. Kysymys kuuluukin, miksi te kaikki hyvännäköiset ja seksikkäät miehet olette usein niin täynnä itseänne? Miksei voi saada kaikkea, hyvää näköä ja älyäkin siihen vielä päälle? So unfair.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:59"]
On niitä hyviä naisia, ulkoisesti ja sisäisesti. Itse en ainakaan koe olevani mikään täys hirvitys ja ihan ok-kunnossakin, 23-v., akateeminen, hauska ja mitä näitä nyt perus hienoja ominaisuuksia on. Kysymys kuuluukin, miksi te kaikki hyvännäköiset ja seksikkäät miehet olette usein niin täynnä itseänne? Miksei voi saada kaikkea, hyvää näköä ja älyäkin siihen vielä päälle? So unfair.
[/quote]
ymmärrän kyllä, että me miehet usein ollaan ihan paskoja ja ulkonäkö nousee päähän... Itselläni on lähinnä näitä kavereita ja ihmettelen kovasti miksi heillä on eukot ja mulla ei, vaikka olen ok näköinen, lihaksikas, hauska ja hellä tyyppi! Sitten nämä ronskit veemäiset äijät saa kuitenkin ne hyvät naiset!
ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:48"]
Niin. Ja rumat ja vittumaiset ovat vapaana. Mietitäänpä, ottaisinko seksikkään ja kauniin vai ruman ja vittumaisen kumppanin?
[/quote]
Näin on.
Mies 30v
MINÄ! Kaunis mielestäni, toki myös omasta huumoristani pidän. Mutta ei löydy miestä. Ei sitten millään. Kyllästyn ja ahdistun heti kun juttu menee vakavammaksi:(
Meitä ei vain näe missään kun näyttää siltä että monet meistä istuu vauva.fin av palstalla:D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:16"]
MINÄ! Kaunis mielestäni, toki myös omasta huumoristani pidän. Mutta ei löydy miestä. Ei sitten millään. Kyllästyn ja ahdistun heti kun juttu menee vakavammaksi:(
Meitä ei vain näe missään kun näyttää siltä että monet meistä istuu vauva.fin av palstalla:D
[/quote]
tai töissä :D
-ap
Minä olen mielestäni erinomaisen hyvännäköinen nainen. Päivääkään ei olisi tarvinnut sinkkuna viettää.
Kysäisin tämän "tavalliset naiset"-keskustelun tiimoilta miesystävältäni, olenko minä tavallisen näköinen nainen niin tämä vastasi että joo :D
Eli tarkoitatko hyvännäköisillä ihan mallin näköisiä vai ? ;D
Miks tarvii olla seksikäs JA kaunis? Tunnen yhden seksikkään, mutta ei niin kovin kauniin vapaan naisen, joka on myös erittäin kiltti, hauska ja mukava. Ikä 30 +. Veikkaan ettei ole edes ainoa tuollainen aarre vapaana.
Miehet kun tosiaan katsoo enimmäkseen sitä ulkonäköä vaan.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:22"]Minä olen mielestäni erinomaisen hyvännäköinen nainen. Päivääkään ei olisi tarvinnut sinkkuna viettää.
Kysäisin tämän "tavalliset naiset"-keskustelun tiimoilta miesystävältäni, olenko minä tavallisen näköinen nainen niin tämä vastasi että joo :D
[/quote]
Omasta mielestäsi olet erinomaisen hyvännäköinen, mutta miehen näkökulmasta tavallisen näkönen, hmm. Johtopäätös: pidät itseäsi tasoosi nähden liian kauniina
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:22"]
Minä olen mielestäni erinomaisen hyvännäköinen nainen. Päivääkään ei olisi tarvinnut sinkkuna viettää.
[/quote]
En tietenkään malleista puhu :) saa olla ihan, vaikka 160cm eikä mikään pitkäsääri! Tarkoitan kauniilla ja seksikkäällä luonnollisesti kaunista naista, normimitoissa eli sopusuhtainen ei anorektikko ja sellaista jota ei hävetä aamulla herätä tukka pörrössä vaan tietäisi olevansa juuri sellaisena parhaimmillaan eli tiettyä itsevarmuutta saa olla :) seksikäs ja kaunis= itsevarma hymyilevä elämästä nauttiva
Ei seksikkyydellä pitkälle pötkitä. Miehet haluaa myös kauniin naisen ihan jo luonnonkin takia... Kuka nyt rumia lapsia haluaisi ;)
Mä en ole! Tosin oon vähän temperamenttinen ja ailahtelevainen. En jaksa miehiä eikä miehet mua.