Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei vastaa puhelimeen? Oma toiminta?

Vierailija
25.03.2014 |

Hei, onko muilla kokemuksia siitä, etät oma mies ei vastaa puhelimeen tai tajua soittaa takas ja jos on niin kuinka toimitte? Olen asunut mieheni kanssa jo yli 5 vuotta yhdessä, seurustelleet 7 vuotta.  Mieheni ei osaa vastata puhelimeen ja harvoin soittaa takas tai vastaa viestiin. Kotonahan me kuitenkin näemme.  Alusta asti on tämän asian kanssa ollut hankalaa ja asia rupeaa päivä päivältä enemmän ärsyttää. Hän on sanonut, että ei tarvi vastata kun ei kuitenkaan mitään asiaa ole. Eli päättänyt jo etukäteen. Tuntuu, että hän muutenkin vihaa puhelinta jos joku soittaa. Siltä kasvot ainakin näyttää välillä. Myönnän, että joskus soitan 2-3 kertaa peräkkäin kun jokin asia on. Mutta eikös olisi kohteliasta vastata muutoinkin eikä olettaa etukäteen tietävänsä onko asiaa vai ei? Entäs jos jotain pahaa sattuu?  Yleensä saatan kysyä ihan arkipäiväisiä asioita kuten kaupassa käynnistä tai kertoa olevani töissä myöhään. Mitä mieltä olette? Kerronko ja soitanko edelleen vaan lopetanko kokonaan soittelun ja siinä sitten ihmettelee?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan tuo aika törkeää omaa tyttöystävää/vaimoa kohtaan käyttäytyä noin, että ihan tarkoituksella ei vastata. mutta ehkä voisitte molemmat tehdä kompromisseja asian suhteen. eli lopetat sen soittelemisen, ellei ole jotain _todella_ tärkeää asiaa. kaupassa käyminen tai ylityöt ei, ainakaan yleensä, ole niin tärkeä juttu. eli vähennät soittelua radikaalisti ja soitat kun on vaan jotain tärkeää asiaa, tyyliin päivä menee pilalle jos et saa miestä kiinni. ja mies puolestaan lupaa vastata, sitten harvoin kun soitat. jos on jotain tiedotusluontoista asiaa (esim. menee myöhään töissä), niin siitä voit varmaan laittaa pelkän viestin? mies lukee sen sitten jos ja kun ehtii ja haluaa. jos mies on töissä niin ymmärrän että saattaa häiritä jos soitat, erityisesti jos joskus noita puheluita tulee useampia.

meillä oli alussa vähän samaa "ongelmaa", eli mies kyllä vastasi mulle muttei ymmärtänyt kun kauhean tarkkaan aina kyselin koska tulee kotiin, miten pitkään itselläni menee ja mitä teen jne. jossain vaiheessa tajusin itsekin relata, mitä väliä sillä on tuleeko mies viideltä vai seitsemältä, tulee sitten kun ehtii. oma syyni tiedusteluihin oli se, että halusin suunnitella iltaruuan ja mietin mihin aikaan sen pitäisi olla valmiina, sitten päätin että teen ruokaa jos mulla on nälkä ja jos ei ole, niin tehdään yhdessä sitten kun mies tulee. mun ei tarvitse tietää joka hetki missä mies on ja koska tulee, hän tekee töitä kun niitä on ja tulee sitten illalla kotiin. sama homma toisinpäin, ei häntä kiinnosta mihin aikaan lähden töistä ja mihin aikaan olen kotona, kun selvää on että sitten illalla viimeistään ollaan yhdessä kotona. tämä siis normaaleina arkipäivinä, sitten on tietty asia erikseen jos on sovittu jotain yhteistä iltamenoa tai joku hienompi ateria tms. 

Vierailija
2/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies ei ole vastannut koko päivänä puhelimeen /viesteihin.. ostin hänelle 100 e maksavan syntymäpäivä lahjan hän on kolmena päivänä perunut näkemisen muka kiireiden takia...mitä teen en osaa sanoa omalle kullalle pahasti..eli tää on aika kakspiippunen juttu.. auttakaa!! ..,;(... palautanko lahjan vai,..hän täyttää 24.7. 25v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:59"]

oma mies ei ole vastannut koko päivänä puhelimeen /viesteihin.. ostin hänelle 100 e maksavan syntymäpäivä lahjan hän on kolmena päivänä perunut näkemisen muka kiireiden takia...mitä teen en osaa sanoa omalle kullalle pahasti..eli tää on aika kakspiippunen juttu.. auttakaa!! ..,;(... palautanko lahjan vai,..hän täyttää 24.7. 25v

[/quote]

Älä anna noin kallista lahjaa, jotain ei persoonallista halvempaa mieluummin. Hän ei pidä selvästi ole niin ihastunut sinuun...

Vierailija
4/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäis muaki jos jollain ois ihan tapana soitella 3x putkeen. Poikkeukset erikseen. Luulen että kuulut niihin jatkuvalla syötöllä puhelimessa puhujiin. Ei oo ainakaan mun pala kakkua.

Vierailija
5/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toooosi pitkässä suhteessa ( liki 40 vuotta naimisissa) soitellaan toisillemme päivittäin ja jos toinen on kokouksessa soittaa takaisin heti kun vapautuu, tai tekstaa, että on kokouksessa. 

Eli haluamme olla yhteydessä päivän aikana, ihan normaalia, käytännöllistä ja erittäin romanttista.

Vierailija
6/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kannattaa kouluttaa. Esim . soitat ja hän ei vastaa. Menee kotiin,ihmettelee missä olet ja ehkä soittaa. Sanot olevasi laivalla,kun sait äkkilähdön pilkkahintaan. Jos sitä ei siinä vaiheessa kiinnosta vastata,olet väärässä suhteessa. Ehkä hän on yrittänyt vuosia viestitellä,ettei välitä? Normaalisti vastataan tai soitetaan takaisin.

Vierailija
7/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan sama kun minulla: puhelimeen puhuminen aiheuttaa paniikkikohtauksen. Ainakin minusta sanotaan että näytän siltä että yritän katsellaa murhata puhelimeni jos joudun siihen vastaamaan, soittaminen saattaa aiheuttaa sen että minulta katoaa pari tuntia elämästä kun vain tuijotan sitä puhelinta kädessäni ja olen täysin lamaantunut.

Tekstiviestit eivät sentäs aiheuta minulle mitään, ja onneksi suurin osa pystyy lähettämään viestillä asiansa.

Yritä ymmärtää, ei tämä johdu siitä henkilöstä joka yrittää soittaa vaan aivokemiastani, miehelläsi saattaa olla sama. Eikä siinä koulutukset auta, paremmin auttaa se että opettelet soittamaan vain kun on jotain oikeasti tärkeää asiaa.

Vierailija
8/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
10/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ihmettele jos ET lopeta soittelua kun kerran on sanottu.

Vierailija
11/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin sitä tultiin toimeen ennen kännyköitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi