Oi että, kun tuli hyvää jauhelihakastiketta, ihan perusruokaa siis,
pinaattituorepastan kanssa.
Paistoin pannulla 400 g naudan jauhelihaa ja 1 hienonnetun sipulin ja lisäsin joukkoon purkillisen yrtti-tomaattimurskaa ja ½ prk vettä ja lihafondin. Annoin kiehua kokoon ja lisäsin vielä purkin kermaa ja vielä ½ palan Aurajuustoa kun olin ottanut kasarin liedeltä pois. Nam nam!
Kyllä joku saisi minusta hyvän vaimon :)
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 16:54"]
Joo, hyvää varmaan, mutta oletko koskaan miettinyt, miksi juuri Suomi on jauhelihan supervalta? Kaikkialla sitä käytetään, mutta en ole missään nähnyt sen olevan samassa asemassa kuin Suomessa, jossa hyvien ruokien TOP10:ssä on aina yli 5 jauheliharuokaa. Miksi?
[/quote]En ole kyllä miettinyt kun meillä ei jauhelihaa oikeastaan muuhun käytetä kuin lihapulliin. Nyt kokeilin tällaista pastaa sitten vaihteeksi. Yleensä kokkaan kalaa tai broileria. ap
Mäkin ajattelin aina omista kokkauksistani, että joku saa musta hyvän vaimon, mutta ei mun mies jotenkaan osaa noteerata mun ruuanlaittotaitoa ollenkaan :( Kaverit kyllä kehuu, mutta mies ei...
Kuinka paljon niitä aineksia oikein pitää tunkea siihen..
Aika suolainen ja rasvainen soosi... mutta takuulla hyvää.
Tuo lopussa lisätty homejuusto tuli hieman puskista, mutta muuten kuulosti ihan hyvältä. :)
Muuten kuulosti hyvältä, mutta se purkki kermaa ja aurajuustonpuolikas ovat vähän no-no.
Joo, hyvää varmaan, mutta oletko koskaan miettinyt, miksi juuri Suomi on jauhelihan supervalta? Kaikkialla sitä käytetään, mutta en ole missään nähnyt sen olevan samassa asemassa kuin Suomessa, jossa hyvien ruokien TOP10:ssä on aina yli 5 jauheliharuokaa. Miksi?