Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole huomannut ja mitä ihmettä sinä saat edes spekuloimalla tällaisia? Minkä ihmiset hienhajulleen mahtaa, jos ei esim. dödötkään siihen auta, ap voisit opetella vähän myötätuntoa.

Hormonit ovat mielenkiintoinen asia ja vaikuttavat kaikkeen. Olen erittäin myötätuntoinen aknepotilaita kohtaan, koska itsekin olen siitä kärsinyt ja tiedän, miten vaikeaa se on. Miksi sinä loukkaannut näin pahasti aloituksesta ja menit hyökkäyskannalle?

No ihan turhaa spekulointia, mitä sinä saat kirjoittamalla tuollaisen aloituksen, missä et edes kysy mitään vaan tuot vain esiin typeriä ajatuksiasi aknesta kärsivien haisevasta hiestä?

Kysymys oli otsikossa. Sen perusteella osaa jokainen järkevä kommentoida. Omista kommenteistasi ei mitenkään tule älykkyys esiin, ja niitäkin voidaan pitää turhina. Ominaishajun ei tarvitse rajoittua hikeen, se on vain yksi osa siitä.

Vierailija

Minulla on hormonaalinen akne, joka vaivaa vuosikymmenestä toiseen, mikään lääkitys ei ole tuonut pysyvää apua.

Hikoan todella helposti, ja liikunta saa minut hikoamaan päästä, kainaloista, selästä, rintakehästä ja nivusista. Hiki varmasti haisee, mutta käyn suihkussa liikunnan jälkeen, eikä kukaan ole valittanut hajuhaitoista.

Olen huomannut, että jännitys/paniikkihiki haisee pistävältä.

Väittäisin, etten haise normaalielämässä epämiellyttävältä, ainoastaan voimakkaan hikoilun jälkeen.

Äidilläni, jolta tämän hikoilun olen perinyt, ei aknea ole koskaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kun vielä söin allergisoivia ruoka-aineita hikeni haisi ihan kissan pissalle. Kun jätin tietyt ruuat pois niin hiki lakkasi haisemasta.

Vierailija

Nuorena aknesta kärsiessä en haissut hielle, koska huolehdin puhtaudestani todella hyvin. Sen sijaan päänahkani saattoi joskus haiskahtaa, koska hiukseni rasvoittuivat päivittäisestä pesusta huolimatta todella nopeasti. Sori siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun vielä söin allergisoivia ruoka-aineita hikeni haisi ihan kissan pissalle. Kun jätin tietyt ruuat pois niin hiki lakkasi haisemasta.

Minkä ruokien poisjättö auttoi?

Vierailija

Ap on niin hyökkäävä ja takajaloillaan, että joku kummallinen syy aloitukseen on. Ihan oikeassa elämässä kävi niin, että eräs tyyppi, tyttö silloin kiusasi aknesta kärsivää tyttöä koulussa ja sitten aikanaan tämän akne parani. Tämän kiusaajatytön mies mieltyi tähän aikoinaan kiusattuun ja kun tälle kiusatulle selveni, kenen miehestä kyse, niin maksoi potut pottuina ottamalla miehen yhden illan heilaksi. Ihan oikein tuolle entiselle teini"prinsessalle". Että ei ollut tuossa jonkun kommentissa kaukaa haettu syy mistä voisi olla aloituksessa kyse. Vaikka ap heti hyökkäsikin.

Vierailija

No en todellakaan ole huomannut. Meillä asuu maailman siistein ja ihanin nuori nainen, jolla on keskivaikea akne. Aina tuoksuu hyvältä. Aina.

Vierailija

Itselläni oli nuorena paha akne, mutta hikeni ei haise yhtään. Minulta puuttuu se entsyymi mikä aiheuttaa hien haisemisen.

Vierailija

Omasta kaveripiiristä tiedän ainakin kaksi naista, joilla oli vaikea tai keskivaikea akne... tähän kommentoihin että tiedän muutaman naisen, joilla akne ja jotka eivät käy päivittäin suihkussa. Meikit puhdistetaan puhdistuspyyhkeellä ja silmänympäristöt mustina nukkumaan. Yhdessä yökyläilty ja reissattu ja tämän siinä yhteydessä huomannut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat