Linkittäkää kuvia kampaajalla tehdyistä permiksistä!
Auttakaa! Tukkakriisi iski, tahdon permiksen. Mutta tuolta googlen kuvahausta on vaikea sanoa, mitkä on tehty raudalla ja mitkä on permiksiä. Eli tahtoisin nähdä millaista kiharaa on realistista odottaa. Tänks Ai laav juu!
Kommentit (7)
Veikkaan, että kaksi ensimmäistä on kiharrettu ja kolmas permanentti. Ensimmäisen lopputuloksen saa kyllä myös permanentilla. Joka tapauksessa kaikkia noista on laitettu paljon - oli permistä tai ei.
Permiksen lopputulokseen vaikuttaa ihan hirvittävän paljon se, millainen hiuslaatu sinulla on ja kuinka paljon jaksan laittaa sitä.
No tukka perisuomalainen ohuen ohut. :D Siksi tuota permanenttia niin haaveilen, kun tahtoisin niin siitä paksumman näköisen. huoh. Ehkä pitää vaan koittaa tai ostaa älyttömän hieno hattu jos menee ihan pilalle. :D
Kiitos sinulle!
Sellaisessa ohuen ohuessa, hennossa hiuksessa permantista tulee helposti "sähköiskun saanut", eli sellainen vähän lammasmainen. En suosittele sellaiseen hiukseen. Opettele joku hyvä hiustenlaittorutiini ja hanki kunnon tuotteet niin pääset jo pitkälle!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 15:20"]
Sellaisessa ohuen ohuessa, hennossa hiuksessa permantista tulee helposti "sähköiskun saanut", eli sellainen vähän lammasmainen. En suosittele sellaiseen hiukseen. Opettele joku hyvä hiustenlaittorutiini ja hanki kunnon tuotteet niin pääset jo pitkälle!
[/quote]
Mulla on kyllä aina tullut hyvä, ainakin pidempään tukkaan. Olen pitänyt permistä yli 10 vuotta, koska mulle vaan sopii kiharat, ja oma tukkani on niin surkeannäköinen liru ilman permanenttia... Moni luulee jopa että mulla on luonnonkihara tukka, kun on niin kauan ollut sama ja tämä näyttää aika luonnolliselta kyllä. Lyhyeen tukkaan kun joskus nuorempana otin permiksen, siitä tulos oli kyllä kamala afrosäkkärä.
Musta noi kaikki kolme on rullilla tehty eikä permiksiä
Kampaaja voi vastata sulle, että mitkä on tehty kihartimella ja mitkä permiksellä. Laita siis sun omia "tän mä tahdon"-kuvia niin kerron.