Voiko mies ja nainen olla pelkkiä ystäviä?
Tällaista joskus kysellään ja vastaushan on että tietenkin voi. Mutta... sellaista heteromiestä ei olekaan joka ei ole jossain vaiheessa ajatellut millaista olisi seksi sen kamunaisen kanssa ja todennäköisesti masturboinutkin sitä kuvitellessaan. Tämä ei tarkoita että mies välttämättä haluaisi vakavissaan olla jotain muutakin kuin kaveri tuon naisen kanssa. Se tarkoittaa vain, että miehet on miehiä.
Kommentit (14)
Olet aivan oikeassa ap. Eivät voi olla. Kyllä seksi on niin vahva perusvietti, että se vaikuttaa kaikkeen. Lisäksi naiset tahtovat testata viehätysvoimaansa ja yrittävät saada miehet lankeamaan. Sitten, kun ensin härnäävät, niin voivat draamaqueenmaisesti paheksua ja raivota miesparalle, joka vahingossa osoittaa muuta, kuin ystävällistä kaveruutta.
Nainen voi olla vain ystävä, jos se on hyvä tyyppi mutta ei syystä tai toisesta seksuaalisesti kiinnostava. En ole missään vaiheessa ajatellut millaisia nämä ei-kuumat naiset ovat sängyssä.
Mä oon kyllä yrittänyt luoda kaverillisia suhteita miehiin aikuisena, mutta turhaan. Aina miehet (mun kokemuksen mukaan) on ollut enemmän tai vähemmän seksin perään. Jos on tuntenu lapsesta asti, sitten ehkä onnistuu.
Kyllä voi olla kavereita. Te vain olette vinksahtaneita.
Minun kokemukseni mukaan voi, ainakin miehet aina friendzonettavat minut, jos yritän jotain romanttista... Ette usko kuinka kadehdin naisia joita aina joku yrittää ja kaveriakaan ei saa ikinä kun aina ne haluaa seksiä. Ja itse yritän kaikkeni enkä saa yhtään mitään keneltäkään.
Jos vähintään toinen ystävyksistä on vähintään sukupuoleton olio tai jotenkin inverssi homofiilillä tavalla.
Mulla on ollut useamman vuoden ajan ystävänä mies, johon tutustuin yhteisen työprojektin kautta. En tietysti tiedä, ajatteleeko hän minua koskaan seksuaalisessa mielessä (enkä haluakaan tietää), mutta mikään hänen käytöksessään ei ole ikinä antanut ymmärtää tällaista. Välimme ovat täysin kaverilliset. Joidenkin toisten miespuolisten tuttavien käytöksessä on välillä havaittavissa jotain lievän flirtin tapaista, mutta ei tämän. On todella huojentavaa ja mukavaa, kun ei tarvitse murehtia ja aprikoida, tulkitseeko hän ehdotuksen mennä syömään yhdessä vain ehdotukseksi syödä yhdessä vai yrittääkö lukea rivien välistä kutsuun jotain muutakin.
Mitä väliä ajatuksilla, nehän on henkilökohtaisia eikä kuulu kenellekään. Niin kauan kun on sovittu ystävyydestä, on kyse ystävyydestä, eikä kiinnosta tippaakaan mitä sen toisen mielikuvitusmaailmassa tapahtuu. Vain tosielämän tapahtumat merkitsevät.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Olet aivan oikeassa ap. Eivät voi olla. Kyllä seksi on niin vahva perusvietti, että se vaikuttaa kaikkeen. Lisäksi naiset tahtovat testata viehätysvoimaansa ja yrittävät saada miehet lankeamaan. Sitten, kun ensin härnäävät, niin voivat draamaqueenmaisesti paheksua ja raivota miesparalle, joka vahingossa osoittaa muuta, kuin ystävällistä kaveruutta.
Kyllä voi.
Mulla on kolmenkymmenen vuoden takaa naisystävä, aikoinaan siis teinityttö parhaana ystävänä oman silloisen tyttöystävän lisäksi. Olimme paljon yhdessä nuoruudessakin mutta en seurustellut hänen kanssaan eikä hän minun kanssa. Edelleen olemme erittäin hyviä ystäviä vaikka kumpikin on naimisissa oman puolisonsa kanssa. Jo nuoruudessa minulla oli ohjenuorana ettei toisen tyttöystävää panna, ei todellakaan, ei vaikka miten olisi joskus mieli tehnyt.
Aiheesta joku itseäni viisaampi kirjoitti varmaan viisikymmentä tai sata vuotta sitten, etteivät mies ja nainen, jotka eivät ole harrastaneet keskenään seksiä, voi olla aitoja ystäviä.
Olen samaa mieltä.
Toisaalta. Harrastettuani seksiä "vähän turhankin monen" naisen kanssa, on ollut mielenkiintoista huomata, että ne, joiden kanssa olen harrastanut seksiä ovat tulleet hyviksi ystäviksi, joiden kanssa voi puhua kaikesta mahdollisesta. Silloin kun kummallakaan ei ole enää mitään salattavaa tai kätkettyjä haluja.
Enpä tiedä. Olen jo vuoden pannut ystäväni kanssa. Mutta hän ei kuulemma rakasta mua samalla tavalla.
Voi, tottakai. Pelottavia ihmiset, jotka hylkäävät ystävänsä esim.mennessään naimisiin.
Tätä en aio kenellekään sanoa ääneen, koska edelleen uskon löytäväni sen loppuelämän naisen, mutta nyt kun oma seksuaaliviettini on vähentynyt iän myötä, niin on alkanut tuntua, että voisin hyvin olla vain kaveri mukavan naisen kanssa. Itsekin ennen etsin naisista lähinnä seksuaalista vetovoimaa, enkä ollenkaan kaveria.
Sen saatan uskoa. Naiset puolestaan harvemmin masturboivat kaverimiehet mielessä.