Vastaa rehellisesti: Millainen riitelijä olet?
Miten riitelet? Älä turhaan kerro, mihin pyrit, vaan mikä on todellisuus.
Oletko äkkipikainen vai lehmänhermoinen? Suututko usein vai harvoin? Suututko pienistä asioista vai vain suurista? Huudatko? Viskotko tavaroita? Sumeneeko silmissä? Oletko tahallasi niin v*ttumainen kuin vain voit? Oletko tasainen luonne, joka ei hermostu juuri koskaan? Suututko mutta pidät kaiken sisälläsi? Riiteletkö asiasta vai syntyykö riita siitä, että olet väsynyt ja joku/jokin ärsyttää sillä hetkellä?
Eli millainen on riitelytyylisi?
Kommentit (23)
Mä en tuhlaa aikaani riitelyyn. Jos mua alkaa ukkoni jutut wtuttaa, hyppään autooni ja lähden ajelemaan.
Mies asettuu kyllä sillä aikaa.😄
En ole kertaakaan elämäni aikana riidellyt. En ole kertaakaan elämäni aikana suuttunut. En ole kertaakaan elämäni aikana ollut veemäinen.
Vasta viime aikoina olen tietoisesti oppinut luomaan kontrolloitua aggressiota hieman. Huomasin että ainakin puntteja nostellessa saa aggression avulla tuotettua enemmän voimaa lihaksiin, siis pääsee lähemmäs maksimaalista voimankäyttöä. Ihan kiva kun tuollaisen aggression käyttämisen opin, mutta en jaksa sitä liiemmin tehdä koska se on niin täysin luontoni vastaista.
t. syrjäytynyt mies 35v
Riippuu tosi paljon ihmisestä kenen kanssa riitelen. Ajattelin aina olevani lehmänhermoinen ja olenkin. En kuitenkaan osanut arvata mitä kaikkea suustani pääsee ja millaisen raivarikohtauksen voi saada ennen kuin tapasin mieheni. Mieheni on riidellessään hyvin kylmä ja empatiakyvytön. Hän ei juurikaan vastaa, viisastelee ja kettuilee vain. Se jos joku saa minut raivon valtaan. Ylimielisyys ja välinpitämätrömyys. Näissä riidoissa mieheni kanssa, olen huutanut hirveitä sanoja hänelle. Muiden kanssa riidellessä olen lehmänhermoinen :D