Te, jotka viihdytte työssänne, mikä on ammattinne?
Kommentit (21)
Sydänkirurgi, vaihdoin hävittäjälentäjästä kun kyllästytti. Vapaalla harrastan mallin hommia.
En sano, koska olen yleisen mielipiteen mukaan tyhmä ja kouluttamaton idiootti, vaikka työskentelen unelma-ammatissani.
Sairaanhoitaja vanhusten parissa 💚
Lukion aineenopettaja. Mukavan leppoisaa työtä.
Siivooja. Ja nimenomaan nykyisessä työssäni. Siivousala aika karmea ala, nähnyt monenlaista.
Nykyinen kohteeni päiväkodin siivous iltatyö. Saan olla koko illan yksin ja ei tarvitse nähdä ketään.
C++-koodari. Lähinnä laiteläheistä koodia mutta full stack -hommat taittuu myös. Liukuva työaika ja työaikapankki. Kukaan ei kysele menenkö maanantaina töihin seiskaksi tai puoleltapäivin. Toki jos aamuksi on sovittu palaveri, niin siihen on mentävä.
Pomo ei koskaan ole hengittämässä niskaan, saan valita about 50% hommista mitä teen - onhan minulla aika hyvä käsitys miltä osin ohjelmistojamme kannattaa kehittää. Kävin tänäänkin tekemässä töitä muutaman tunnin ihan tekemisen ilosta.
Siistijä. Pidän yhtä isoa liikerakennusta siistinä. Saan tehdä työtä yksin, kuuntelen musiikkia ja podcasteja. Tienaan 2700€/kk Aivan mahtava ja helppo homma.
Vierailija kirjoitti:
Siivooja. Ja nimenomaan nykyisessä työssäni. Siivousala aika karmea ala, nähnyt monenlaista.
Nykyinen kohteeni päiväkodin siivous iltatyö. Saan olla koko illan yksin ja ei tarvitse nähdä ketään.
Kuulostaa ihanteelliselta. Olen viimeistelemässä korkeakoulututkintoa, ja mieluummin menisin siivojaksi (mukavaan paikkaan) kuin oman alan töihin. Liikaa stressiä, kilpailua ja itsensä brändäämistä, ei sovi mulle.
Varhaiskasvatuksen opettaja.
Rentoa, ihanan vaihtelevaa työtä.❤️
Työkaverit ja esimies merkitsevät niin paljon että jos ovat kivoja niin itse työlläkään ei niin väliä. Ihanan työn voi pilata veemäinen työyhteisö.
NHL-jääkiekkoilija.