Ennen oireettomat kuukautiset - nyt hitokseen kovat kivut? Normaalia?
Menkat alkoi verrattain myöhään (16v) ja ovat aina olleet nämä 9 vuotta helpot ja kivuttomat. Nyt iski (minun mittapuullani) hirveät kivut, alavatsaa kipristellyt koko aamun. Onko muilla käynyt tälläistä?
Kommentit (8)
Mikä ihme sana on hitokseen? Hiton?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:59"]
Menkat alkoi verrattain myöhään (16v) ja ovat aina olleet nämä 9 vuotta helpot ja kivuttomat. Nyt iski (minun mittapuullani) hirveät kivut, alavatsaa kipristellyt koko aamun. Onko muilla käynyt tälläistä?
[/quote]
Käyttääkö joku oikeasti oikeassa elämässä sanaa 'hitokseen'?
[/quote]
Rovaniemen suunnalla tää on ainakin ihan yleisessä käytössä :D Oli ihan hitti mun ollessa yläasteella 2000-luvun alussa
Mie romahan. Mut sitä ennen mie kerron siul et kannattaa kattoo sellanen sana Googlesta kun endometrioosi. Sit mie romahan.
Siul on oikeus siun omiin tunteisiin. Ei tartte tänne tulla niistä kertomaan.
Mulle on käynyt noin. Oli siis useita vuosia suht kivuttomat menkat, jossain vaiheessa alkoi järkyttävät menkkakivut, jotka kesti pari-kolme ekaa vuotopäivää. Nyt taas muutaman kuukauden ajan kipuja ei oo ollut. Ehkäpä syynä on käyttämäni e-pillerit. Oon miettinyt, olisiko halvempaan rinnakkaisvalmisteeseen siirtyminen auttanut noihin kipuihin. Muutakaan selitystä en vielä oo keksinyt, kun ei gynelläkään mitään outoa löytynyt.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:59"]
[/quote]
Käyttääkö joku oikeasti oikeassa elämässä sanaa 'hitokseen'?