Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa äitisi/isäsi oli aikoinaan oikeassa, kun itse olit toista mieltä? Sellaisia asioita, jotka on hoksannut vasta myöhemmin!

Vierailija
21.11.2020 |

Mieluiten tietysti hyväntuulisi asioita.

Äiti oli oikeassa siinä, että ei kannata liftata. Monessa tilanteessa se sopi hyvin, mutta nyt itse äitinä pelottaa ajatus, että omat lapset tekisivät niin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä nopeammin aika tuntuu kuluvan.

Vierailija
2/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös ulos ja lenkille!

Vihasin tuota sanontaa ja kääriydyin syvemmälle sohvannurkkaan lukemaan.

Nyt tiedän, että vähän olisi pitänyt ulkoillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minusta ei ole mihinkään ja ei tule mitään. oikeassa olivat, hyvin huomattu!

Vierailija
4/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omillaan on tultava toimeen.

Joo, olen huomannut ja aion itsekin noudattaa tätä ohjetta nyt kun vanhempani alkavat vanheta ja rapistua.

Vierailija
5/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei saa polttaa tupakkaa. Olisi pitänyt uskoa, olisi säästynyt paljon rahaa ja terveyttä niiden vuosien aikana jolloin poltin.

Vierailija
6/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisten matkojen pyöräily autoilun sijasta onkin ihan kannattavaa ja jopa mukavaa.

Vierailija
7/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole olleet oikeassa.

Vierailija
8/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen on leppoisampaa kun sen tekee säännöllisesti vaikka kerran viikossa eikä anna kaaoksen kasautua

Vierailija
9/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele isovanhemmiltasi tarinoita ja muistoja kun ovat vielä elossa

Vierailija
10/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä sanoi, ettei koskaan kannata lähteä mistään työpaikasta ovet paukkuen ja pomolle haistatellen. Ei voi tietää, jos tulevaisuudessa pitää hakea samaiseen paikkaan töihin.

Vierailija
11/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ylläpitää joka päivä siisteyttä (tavarat aina paikalleen, ei kerrytä tiskiä jne) niin pääsee paljon helpommalla. Teininä inhosin siivoamista, vaan nyt aikuisena kun noudattanut tuota neuvoa niin eipä ärsytä yhtään.

Vierailija
12/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole pakko seurustella eikä olla kokemuksia nuorena. Mulla ei tosin ollutkaan, olin koulukiusattu erakko, mutta tunsin aina alemmuutta kokemusten puutteesta. Ei olisi tarvinnut.

Vierailija
13/13 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko sellaisia asioita. Olen kyllä ollut lapsena ja nuorena monestakin asiasta eri mieltä vanhempien kanssa, mutta olen niistä eri mieltä edelleen.

Sama täällä. Tiukkapipoisten uskovaisten perheestä enkä oikeastaan aiheuttanut harmia, mutta edelleen olen sitä mieltä ettei tanssiminen vahingoita yms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan