Mies ei suostu puhumaan exästään
Olemme olleet yhdessä 5 vuotta mutta mies ei vain suostu sanallakaan puhumaan entisistä suhteistaan. Hän sanoo aina että mitä niitä muistelemaan, menneet on menneitä. Tämä on alkanut häiritsemään minua ja olen vakavissani miettinyt, että kirjoittaisin miehen exille Facebookissa ja kysyisin mitä siellä on tapahtunut koska mies ei suostu heistä puhumaan. Ettei vain olisi pettämistä tai väkivaltaa esim. Olenko liian vaativa?
Kommentit (15)
Minkä ihmeen takia haluat kaivaa verta nenästäsi ap? Onko sinulla kaikki kotona...?
En minäkään ole mieheni kanssa paljoa entisistämme jutellut ja ei ole kyllä kiinnostanutkaan. Nyt on nyt ja historia on mennyttä. Yhdessä olemme olleet melkein 25 vuotta.
Ole hyvilläsi, palstalla on yksi joka kertoo koko ajan vaimolleen, miten ex teki kaikki paremmin. Se vitsi on jo tosin aika homehtunut.
Siis mitä ihmettä? Viis vuotta on seurusteltu ja ap haluaa kysellä jostain exästä? Miksi ihmeessä? Eihän tuo nyt ole millään mittarilla normaalia eikä tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa on. Selvittelisin kyllä asiaa ainakin miehen kanssa puhumalla tuosta, että asia häiritsee sua
Lapsikullat, aikuistukaa ja yrittäkää kasvattaa itsetuntoa edes vähän. Jos ette osaa elää menneiyyden kanssa, niin miten pärjäätte yleensäkään missään asiassa? Kaikkea ei tarvitse tietää.
On ehkä parempi pysyä erakkona loppuelämänsä, sillä muiden ihmisten menneisyyteen ei valitettavasti pysty vaikuttamaan.
Miksi miehen eksä asiat millään lailla kuuluisi sulle? Eksät on eksiä elikkä menneisyydessä, siellä niitten kuuluuki pysyä
No jos se ei vielä viidessä vuodessa ole sinua hakannut, pettänyt, varastanut omaisuuttasi, tehnyt hulluksi, pilannut mainettasi, työtäsi, sukulaisuussuhteitasi, olet yhä hengissäkin niin eiköhän ne exät voi antaa olla.
Sehän on tosi hyvän miehen merkki, kun ei hauku exiään. Onko sulla ap tullut tylsää kun alkuviehätys on kadonnut, pitäisi löytää säpinää ja riidanaihetta?
Öh, itse en ole koskaan tiennyt miesten exien etunimiä, sukunimistä puhumattakaan, joten olisi aika hankalaa löytää heitä jostain fb:n kautta.
Ehkä miehesi vetää puoleensa ap:n kaltaisia hulluja, eikä heitä halua muistella ja toivoo että exät pysyvät kaukana hänen elämästään. Ja nyt tämä nykyinen hullu yrittää vetää ne edellisetkin hullut mukaan kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Outoa on. Selvittelisin kyllä asiaa ainakin miehen kanssa puhumalla tuosta, että asia häiritsee sua
Ap, älä vastaa itsellesi.
Mitä sinä tekisit sillä tiedolla? Miehesi taitaa tietää, ettet antaisi asian jäädä siihen, vaan kaivaisit jokaisen tuttavuuden esille ja siitähän ei koskaan seuraa mitään hyvää.
Anna olla, jos suhteesi on hyvä ja kaikki kunnossa, mitä sitä exillä sotkemaan. En minäkään miehen exidtä tiedä kuin muutaman etunimeltä ja näöltä. Eikä mun välttämättä tarvitsisi tietää niitäkään. Eivät he muuta suhdetta suuntaan tai toiseen.
28 vuotta suhteessa, 23 naimisissa.
Jaaha ap. Haluat olla x. Tolla menolla onnistuu,!
Onnittelut itsetuhoisesta kaivelusta.