Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmainen viruksentorjunta!?

Vierailija
25.03.2014 |

Tekeekö noilla mitään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin kannata luottaa. Itse sain toissa vuonna viruksen, kun koneessa oli hetken muistaakseni Avast tms. ja joku Microsoftin oma virustorjunta. Ei koskaan enää maksutonta, vaikka vahinko ei suuri ollutkaan.

Vierailija
2/7 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windowsiin on ilmainen Microsoftin tekemä, Windows Security Essentials Windows 7 koneisiin ja Windows Defender niminen Windows 8 koneisiin.

Oikein hyviä softia, eikä maksa mitään jos on laillinen aktivoitu versio Windowsista koneella. Itse olen noita käyttänyt jo pitkään eikä ongelmia ole juurikaan ollut. Kannattaa ladata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vistassa oli vuosia AVAST, ei ikinä mitään ongelmia. Windows 8 ei taas tarvitse mitään erillistä, siinä on oma virusturva joka riittää ihan hyvin.

Vierailija
4/7 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linux & OS X, ei viruksia

Vierailija
5/7 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:12"]

Minulla vistassa oli vuosia AVAST, ei ikinä mitään ongelmia. Windows 8 ei taas tarvitse mitään erillistä, siinä on oma virusturva joka riittää ihan hyvin.

[/quote]

Höpöhöpö, noinhan sitä luulee, kunnes virus tai haittaohjelma tulee.

Vierailija
6/7 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:47"]

[/quote]

[/quote]

Haittaohjemien poistoon käytän, anti malware ja siivoukseen advanced systemcare. Vuodesta 2005 on menty näin eli kuinka kauan vielä pitää luulla? Onkohan muuten bakteerikammoiset ja tietokonevieusten pelkääjät samaa höpö höpö porukkaa...

Vierailija
7/7 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 08:47"]

[/quote]

Kyllä minullakin ilmainen Avast on toiminut jo 8 vuotta, ei mitään häiriöitä ole ollut ja siksi en ole nähnyt tarpeelliseksi ottaa maksullista.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän