Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko terveysintoilijat oikeasti elämästä?

Vierailija
21.11.2020 |

Mitä mieltä tästä? Keskustelua aiheesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, entisenä terveysintoilijana sain vähän aikaa nautintoa vaa'an lukemista, tiukasta kropasta ja rajoitetusta ruokavaliosta, mutta sitten se alkoi tuntua tylsältä elämältä. Jos se on sellainen riippuvuus niin laskee elämänlaatua ennemmin tai myöhemmin. Toki elän aika terveellisesti nytkin, mutta en laske kaloreita ja liikun koska se on mukavaa. En käy vaa'alla ja syön herkkuja kun huvittaa.

Vierailija
2/4 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin. Tulin just lenkiltä tuulesta ja sateesta ja nautin terveellistä välipalaa. Kai sitä saa olla terveellisiäkin nautintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on 1 sellanen kaveri joka aina kyttää mitä mä syön ja puuttuu mun syömisiin ja antaa terveysohjeita vaikka en ole niitä pyytänyt. Rasittavaa seuraa silloin kun näemme ruokailun merkeissä. Muuten ihan ok tyyppi.

Vierailija
4/4 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ikäisekseen erittäin hyväkuntoisen kehon monipuolisesta käyttämisestä. Erittäin haastavia kehonpainoharjoituksia, kuntosalia, pyöräilyä. Ohella harrastuksena oma 5:2 dieetti. 5 päivää ortoreksiaa, 2 päivää kulinarismia hyvällä omalla tunnolla.

Olen elänyt passiivisyöppöelämää, jolloin käytin alkoholia huomattavasti enemmän kuin nykyään. En kyllä oikeastaan nauttinut. Seksivirekin nyt parempi, en vaihtaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi