Olen lihava, mitä sitte?
Tiedän olevani lihava, 158/68 mutta sitä en ymmärrä miksi pitää vahdata mun syömisiä, tekemisiä, mitä ostan kaupasta jne..
vituttaa kun työpaikalla yks akka (laiha) kyttää mitä laitan suuhuni jos jonain päivänä sattuu olemaan salaattia tai rahkaa niin johan alkaa utelu olenko laihiksella ja jos yritän laihduttaa niin ei kyllä kannata laittaa kahviin sokeria jne..
kun käyn salilla, siellä yksi himoliikkuja (varmaan asuu siellä koska on aina kun menen) neuvoo että laita kuule enemmän painoja, laita vastusta jne..
ja viimeinen pisara oli tänään kun olin tuttavan kanssa kaupassa niin hän alkaa arvostelemaan mun ostoksia ja mun pitäs syödä kuulemma enemmän hedelmiä ja kasviksia että laihtusin..
lihavuuteni on siis ongelma laihoille, naama on näkemisen arvoinen kun kerron että en laihduta ja aion syödä mitä haluan eikä paskan vertaa kiinosta heidän mielipiteet, mun puolesta saatte rauhassa jyrsiä porkkanaa ja juosta 20 kilsaa päivässä sekä tehdä 300 vatsalihasta mutta älkää tulko mulle urputtaan kun minä en sitä tee.
Kommentit (5)
Oleellista on että oletko leppoisa?
Plösöt eivät sinänsä kiinnosta, mutta kun ne voivat saada tiettyjä sairauksia, joiden hoidosta aiheutuu kustannuksia... Veronmaksaja ei voi sanoo, että ei kiinnosta "paskan vertaa" maksaa verojaan!
Ei pulskissa tytöissä mitään vikaa ole. Liikkua kannattaa oman terveydensä vuoksi.
Itselle kasaantui painoa raskauden aikana ja sen jälkeen ja olen ollut ihan ok sen kanssa, mutt tässä kerran olimme eräissä juhlissa. En ole koskaan ollut kovin kuvauksellinen ihminen, mutta sillon suostuin valokuvaan. Kuvien oton jälkeen tuli puhe tästä photoshop-ohjelmasta ja anoppi sitte läväyttää että " pitää tuo miniä (tarkoittaa minua) photoshopata laihemmaksi niin uskaltaa kuvia esitellä." sillo oikeestaan sitä alkaa miettimään miten minun lihavuus häiritsee joitakin muita,kun se ei alun perin häirinnyt minua itseäni. kommentin tuloksena aloin tujjotella peiliin ja kokeilemaan aivan päättömiä diettejä, joilla painoa aluksi lähti, mutta tuli yhtä nopeasti takaisin ja lopulta olin itsekkin täysin tyytymätön omaan kroppaani, mutta ajan myötä sitten ajatus palautui siitä että jos lihavuuteni ei minua haittaa niin ei se voi muitakaan haitata, eikä se minun anoppini ole itsekkään mikään fitness malli, että ei hänellä tietääkseni ole vara huudella..
Shame on you AP.