Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoja äänikirjoja automatkoille

Vierailija
24.03.2014 |

Suositelkaa jotain. Tykkään kuunnella autossa aika rentoja, ei liian jännää. Mielensäpahoittaja ja alivaltiosihteerin lähes koko tuotanto kuultu. Juha Vuorisen ja Huuhaa Innasen jutuista en välitä ainakaan autossa. Yömyöhää olen kuunellut myös pari levyä.  Ajan paljon työmatkoja ja välillä radio, mutta välillä jotain muuta. Riittävän leppoisaa siis, että voi keskittyä ajamiseen. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Sinikka Nopola olla ok sulle?

Mua taas kiinnostaisi vinkit sellaisista aikuisten äänikirjoista, jotka olisi niin viattomia että niitä voisi joskus kuunnella lasten kuullen. Itse valitsisin jotain karseita dekkareita tai sitten jotain draamaruodintaa, joka ei olisi vähäisessäkään määrin suositeltavaa kuunneltavaa meidän viisivuotiaalle. Ap voisi muuten lastenkirjapuoleltakin löytää jotain jos olet sen tyyppinen ihminen, että kiinnostaa. Itse kuuntelen tyytyväisenä meidän viisivuotiaan kanssa muumikirjoja (siis niitä alkuperäisiä) ja Harry Potter olisi varmaan hyvä myös, Nalle puhkin ehkä (eikä siis mitkään disneyversiot tietenkään).

Vierailija
2/3 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumit on hyviä, sopivat sekä aikuisille että lapsille, niissä on niin monia "tasoja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumeista en tykkää, mutta tuosta viestistä tuli mieleen Noita Nokinenä. Niitähän taitaa olla valtavasti. Taidanpa etsiä. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme