Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkkojen poisjättö pillereillä vaarallista?

Vierailija
24.03.2014 |

Joo, pillerit on ollut jo monta vuotta ja nyt parin viimisen vuoden aikana oon alkanu jättämään kuukautisia pois syömällä liuskoja putkeen. Nyt oon esim syöny 3 liuskaa eli 3 kuukautta melkein, onko se vaarallista ettei keho ns tyhjene? Mulla vaan on niin kovat kivut ja menkat helvettiä etten voi pitää niitä (tutkimuksiin en jaksa mennä, endo on aika varmasti) Mitä haittaa on jos kuukautiset pitää vaikka 5 kertaa vuodessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin merkeillä tämä on itseasiassa se normaalikäytäntö ainakin tuolla maailmalla! Tarkista ohjevihkosesta onko ehkäisy juuri sinun merkilläsi voimassa.

Itse syön pillereitäni aina 3 liuskaa putkeen.

Vierailija
2/4 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla sellaista vaivaa mitä ei e-pillereillä voisi hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkituta nyt kuitenkin nuo kivut!  Jos vuotoosi liittyy kipuja siitä huolimatta, että et ovuloi, ja epäilet endoa, se on luultavasti jo todella pitkälle kehittynyt. Itselläni nimittäin pillerit lähes poistivat siihen asti järkyttävät kuukautiskivut, jotka myöhemmin, lopetettuani taas pillerit, paljastuivat endoon liittyviksi. Tuossa vaiheessa oloni oli jo todella kurja, esim. tulehdusarvoni olivat yli sadan. Endo tutkittiin ja leikattiin tähystyksessä, elämänlaatuni parani samalla huikeasti. 

Vierailija
4/4 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni kierto täysin sekaisin kun söin 3 liuskaa putkeen. Vuotoa tulikin sitte 19 pv putkeen, ei naurattanut. Onneksi kivut ei menkkojen aikana ole aivan sietämättömän, vaikka kipulääkettä joudunkin ottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi