Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teet?

Vierailija
21.11.2020 |

Miten toimit alusasujen ja sukkien kanssa jotka ovat vanhoja mutta vielä ihan ehjät? Ostatko uusia vai käytätkö vanhoja niin kauan että tulee reikiä tms?

Haluaisin vähän päivittää mutta en kehtaa heittää vanhoja pois kun ovat vielä ihan käyttökelpoisia. Joskus olen 'vahingossa' tehnyt reiän että voin heittää pois kun nyt on rikki...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostan uusia ja heitän vanhat ehjätkin pois. Käytän tosi paljon stay-up sukkia ja niitä ei voi edes pestä, kun silikoninauha ei pesun jälkeen toimi. Sukkanauha sukkia olen joskus pessytkin, mutta harvoin kestävät ilman silmäpakoa pesuun asti.

Vierailija
2/2 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän loppuun asti melkein kaikki ja silti kaapissani voisi olla useammat alushousut, kun nyt saa aika usein olla pesemässä, että riittävät. En vain jaksa shoppailla, vaikka toisaalta ostan tilalle aina täysin samat uutena.

Sukkia olen pari kertaa joutunut viemään kierrätykseen ehjinäkin, kun eivät vain ole omassa jalassa tuntuneet mukaville tai esim. rullautuneet helposti kengässä jne. Muuten ovat sukatkin loppuun asti käytössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla