Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala, miten paljon yhdessä luumutortussakin on kaloreita. Yli 300. Edes tunnin reipas kävelylenkki ei riitä kuluttamaan sitä kalorimäärää.

Vierailija
21.11.2020 |

Tunnin lenkki kuluttaa nimittäin vaan 300 kaloria.

Huh, taitaa tänä vuonna jäädä luumutortut syömättä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan joulutortuista lihonnut pysyvästi. Kyllä se koko muu osa vuotta on se määräävä tekijä tässä läskin kertymisessä.

Vierailija
22/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä mätän joulunpyhät kaksin kerroin kaikkia herkkuja. Ensinnäkään, keho ei edes pysty prosessoimaan niitä kaikkia, joten osa menee suoraan läpi. Toisekseen, aineenvaihdunta menee ylikierroksille ja pysyy sillä tasolla pitkään pyhien jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi joulutorttu on niin nopeasti syöty, että samalla kilokaloreilla voisi nautiskella pidempään irtokarkkeja, tämän joulun vinkki itselle 😂

Vierailija
24/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolestunut niistä kaloreista sillä en ole 150-senttinen savolaisämmä. Mutta ne kovetetut kasvirasvat!

Vierailija
25/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki kaloreitten laskijat! Juokaa vain vettä, siinä ei ole kaloreita. Kyllä kilot karisee ja elämästä nauttii👍

Oletko itse lihava vai mikä on ongelmasi? Painan tällä hetkellä 61 kiloa, pituutta 165 cm, olo tuntuu raskaalta. Päätin pudottaa muutaman kilon, ja sehän onnistuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa, ja laskee ne kalorit. En halua voida huonosti, tai saada mitään sairauksia vain siksi, että syön liikaa. Suosittelen muillekin, että pitävät huolta terveydestään. Luumutorttuja voi syödä, kunhan ei mätä kaksin käsin.

Vierailija
26/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kamalalta kyselet näitä? Ei hän varmaan roiku tällä palstalla.

REPESIN NAURUUN!

Vierailija
27/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 170cm/ aina painannut 75. Näytän ihmeellisen hoikalta. Syön 1800kcal päivässä. Jos menee yli, lihon heti.

Jos masennuksen takia makaan sängyssä koko päivän niin en syö kuin 700-1000kcal.

Oon varmaan laiha läski.