Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala, miten paljon yhdessä luumutortussakin on kaloreita. Yli 300. Edes tunnin reipas kävelylenkki ei riitä kuluttamaan sitä kalorimäärää.

Vierailija
21.11.2020 |

Tunnin lenkki kuluttaa nimittäin vaan 300 kaloria.

Huh, taitaa tänä vuonna jäädä luumutortut syömättä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä jotain sellaista missä lihakset rasittuu kunnolla. Silloin jää se jälkipoltto päälle eli poltat sen jälkeenkin niitä kaloreita aika paljon.

Vierailija
2/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin pimeällä ja muutenkin eristyksissä on mielenterveydelle hyväksi olla nipottamatta. Joulutorttu silloin tällöin ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, älä kävele. Ja jätä herkut syömättä.

Vierailija
4/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kamalalta kyselet näitä? Ei hän varmaan roiku tällä palstalla.

Vierailija
5/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se on. Olen lihonnut viimeisen puolen vuoden aikana monta kiloa. Nyt yritän taas hoikistua, ja olen alkanut laskea kaloreita. En enää ihmettele, mistä kiloni ovat tulleet. On tortut maistuneet, perunalastut ja pizzat.

Vierailija
6/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse erikseen kuluttaa; kuuntele kehoasi äläkä mätä sinä päivänä niin paljon muuta. Mahtuuhan montakin x 300kcal päivän kulutukseen.

Vierailija
7/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kamalalta kyselet näitä? Ei hän varmaan roiku tällä palstalla.

😃

Vierailija
8/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaikki kaloreitten laskijat! Juokaa vain vettä, siinä ei ole kaloreita. Kyllä kilot karisee ja elämästä nauttii👍

Vierailija
9/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun torttu ei lihota lainkaan vaan tuo hyvää oloa.

Vierailija
10/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linjoistaan kiinni pitävä mies tyytyykin vain aitoon torttuun. Siitä ei tule kaloreita, ennemminkin kuluttaa niitä.

Vierailija
11/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs kuluttaa? Kyllä perusterve ja normaalisti liikkuva aikuinen kuluttaa päivässä 2000-2500kcal vaikka makaisi sohvalla. Jos syöt tortu brai kaksi niin voisko vaikka lounaaksi/dinnerillä syödä kevyen keiton tai salaatin?

Vierailija
12/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki kaloreitten laskijat! Juokaa vain vettä, siinä ei ole kaloreita. Kyllä kilot karisee ja elämästä nauttii👍

Saako kaupasta luumutortun makuista vettä? Jos ei, tässä tuoteidea jollekin.

"Nauti joulun mauista ilman kaloreita!"

Torttuvettä, piparivettä, kinkkuvettä, lanttulaatikkovettä...

Vierailija
13/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäs kuluttaa? Kyllä perusterve ja normaalisti liikkuva aikuinen kuluttaa päivässä 2000-2500kcal vaikka makaisi sohvalla. Jos syöt tortu brai kaksi niin voisko vaikka lounaaksi/dinnerillä syödä kevyen keiton tai salaatin?

Hitto menee hyvä asia hukkaan näiden töppösormien kirjoitellessa tälläsiä typoja - sorry!

Vierailija
14/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen isoja, joissa paljon hilloa. Mun tortuissa varmaan 600 kaloria/ kpl. Ei haittaa. Joulu on vain kerran vuodessa 😋

Vierailija
15/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän faktan todettuaan syö vain yhden tortun sesongin aikana. Yleensä pikkujouluissa, mutta tänä vuonna ei ole niitäkään, joten riittää kun katsoo kaupassa mitä kaikkia täytteitä niissä onkaan.

Vierailija
16/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seuraaviin torttuihin omena-kanelimarmeladia/osta lidlistä toffeetähtitorttuja, (nyt sesonkituotteena), tai tee suolasia torttuja. On ero 😉

Eikä niihin torttuihin kuole. Kohtuudella, nipotuksesta saa vaan pahan mielen, päänsärkyä ja stressiä. Ja stressikään ei oo hyväksi jos painon kannalta ajattelee.

Vierailija
17/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken kielellä, vuosia vyötäröllä. Ei kannata yhden makuaistin vuoksi tuhota muuta kroppaa.

Vierailija
18/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen isoja, joissa paljon hilloa. Mun tortuissa varmaan 600 kaloria/ kpl. Ei haittaa. Joulu on vain kerran vuodessa 😋

No mutta kun monet aloittaa niiden torttujen syömisen jo heti kun ne ilmestyy kauppaan. Eli pari kk ennen joulua. Kyllä siinä parissa kuukaudessa pari ylimäärästä kiloa ehtii tulla torttuja mussuttamalla.

Vierailija
19/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on helppo. Joulunaikaan ei syödä mitään muuta kuin joulutorttuja, pipareita ja suklaata.

Eli voit huoleti vetää vaikka 8 torttua päivässä, jos et syö muuta!

Sitten seuraavana päivänä pari rasiaa konvehteja. Eikä muuta.

Eikä tule liikakiloja!

Vierailija
20/27 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on läski sohvaperuna, voi se tunnin lenkki kuluttaa enemmänkin.