YouTubessa ei pääse katsomaan esim. muumeja
Onko Kellään tietoa miksei YouTubessa näy muumit ja Hirveä Henri?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:30"]On se musta aika ihmeellistä että siellä saa näkyä joidenkin vajaamielisten tekemiä pilaohjelmia esim.hirveästä henristä. Niitä ei kyllä poisteta, mutta tavalliset ohjelmat kyllä poistetaan. Jotain järkeä tuohonkin hommaan. Ostamme lapselle elokuvia, mutta poika haluaisi nähdä hirveän henrin ja sitä ei ole kaupoista löytynyt.
[/quote]
Ymmärrätkö mikä youtube on? Mikä ero on itsetehdyllä videolla ja televisiosta tulevalla ohjelmalla?
siis naarmuuntuvat,piti nyt korjata,ku joku älypää ois tostaki jo saannu kohtauksen.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:31"]En osta senkään takia,että helposti naamuurtuu nämä levyt ja sit pätkii,siis joo tallentaa vois,jospa netistä vielä löytäis "ilmasiks"sen verran roisto mä oon.
[/quote]
Oisko se Yle Areena vaikea etsiä googlesta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:30"]On se musta aika ihmeellistä että siellä saa näkyä joidenkin vajaamielisten tekemiä pilaohjelmia esim.hirveästä henristä. Niitä ei kyllä poisteta, mutta tavalliset ohjelmat kyllä poistetaan. Jotain järkeä tuohonkin hommaan. Ostamme lapselle elokuvia, mutta poika haluaisi nähdä hirveän henrin ja sitä ei ole kaupoista löytynyt.
[/quote]
Ymmärrätkö mikä youtube on? Mikä ero on itsetehdyllä videolla ja televisiosta tulevalla ohjelmalla?
[/quote]No se ero,et netistä voipi katsoa,sillon ku huvittaa,ton kai säki jo tiesit,vai ookkona tyhmä?
Miten niin naarmuuntuu, kaikki esikoiselle ostetut Muumit toimii täysin vaikka niitä on katsottu yli 5 vuotta. Mun lapsetkin osaa käsitellä dvd levyjä naarmuttamatta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:30"]On se musta aika ihmeellistä että siellä saa näkyä joidenkin vajaamielisten tekemiä pilaohjelmia esim.hirveästä henristä. Niitä ei kyllä poisteta, mutta tavalliset ohjelmat kyllä poistetaan. Jotain järkeä tuohonkin hommaan. Ostamme lapselle elokuvia, mutta poika haluaisi nähdä hirveän henrin ja sitä ei ole kaupoista löytynyt.
[/quote]
[/quote]No se ero,et netistä voipi katsoa,sillon ku huvittaa,ton kai säki jo tiesit,vai ookkona tyhmä?
[/quote]
:D
Yhyy, miksei kaupasta voi vaan ottaaa tavaraaa yhyyy, kun ei mulla ole rahaa yhyy
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:39"]Miten niin naarmuuntuu, kaikki esikoiselle ostetut Muumit toimii täysin vaikka niitä on katsottu yli 5 vuotta. Mun lapsetkin osaa käsitellä dvd levyjä naarmuttamatta.
[/quote]No ne onki teidän muksut,mä en vaan tykkää niistä levyistä,usko jo,turhaa sälää en ala hankkii nurkkiini.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:39"]Miten niin naarmuuntuu, kaikki esikoiselle ostetut Muumit toimii täysin vaikka niitä on katsottu yli 5 vuotta. Mun lapsetkin osaa käsitellä dvd levyjä naarmuttamatta.
[/quote]No ne onki teidän muksut,mä en vaan tykkää niistä levyistä,usko jo,turhaa sälää en ala hankkii nurkkiini.
[/quote]
Jos leffoja jaettaisiin ilmaiseksi jossain marketissa, ottaisit varmasti. Kyse on vain siitä ettet halua maksaa.
Tai sitten tallennat niitä kuten jo aiemminkin ehdotettiinkin.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tästä kyllä hyvin näkee että miten tyhmiä jotkut ihmiset vaan on. Tai jotenkin ajattelemattomia. Ei ajatella mitään. Tai viitsitä ajatella.
Ostakaa vaan kiltisti niitä leffoja.
Aloittajalle tiedoksi, että Youtuben tarkoitus on kerätä yhteen käyttäjien itsetekemiä videoita tai videoita, joihin heillä on tekijänoikeus. Jos haluat katsoa ohjelmia LAILLISESTI ja silloin kun haluat, niin suosittelen esimerkiksi viaplaytä, netflixiä tai Cmorea. Kuukausimaksut ovat todella pienet
Lopettaisivat koko you tuben sitten,jos on kerta niin laitonta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:17"]
Lopettaisivat koko you tuben sitten,jos on kerta niin laitonta.
[/quote]
Youtuben tarkoitus on kerätä käyttäjien itsensä tekemiä videoita. Siinä ei ole mitään laitonta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:17"]Lopettaisivat koko you tuben sitten,jos on kerta niin laitonta.
[/quote]
Ahhahhaaaa... kuten joku tuolla jo tyhmyydestä kirjoittikin..
Ärsyttää kans kun muumit ei enää näy... Meillä tytär tykkäsi katsoa ja se oli helppo keino saada hänet hetkeksi omiin puuhiin jos jotain piti tehdä :/
Niitä tulee telkkarista koko ajan. Jo 90-luvulla meillä osasi isi laittaa sen vaivaalloisen VHS-kasetin tallentamaan niitä muumeja. Sit oli monta kasetillista häiriötekijöitä tyttärelle.
Meillä on vielä nuo 90-luvulla nauhoitetut vhs-muumivideot ihan käyttökelpoisia. Muumien takia ei olla edes videolaitetta hävitetty, kun se toimii ihan hyvin.
En osta senkään takia,että helposti naamuurtuu nämä levyt ja sit pätkii,siis joo tallentaa vois,jospa netistä vielä löytäis "ilmasiks"sen verran roisto mä oon.