Asia, josta pidät vaikka et haluaisi?
Onko sinulla asiaa, tuotetta, tapaa, addiktiota, hajua, makua mistä pidät, vaikka et haluaisi pitäö?
Kommentit (26)
Sokeri. Hillitsen, mutta olisi mukavampaa, jos ei tarvitsisi hillitä.
Tupakka. Miksi sen tupakan polttaminen on niin ihanaa. Vuosia jo polttamatta. Edelleen tekee mieli.
Seksuaaliset fantasiat ihmisestä, jota oikeassa elämässä vihaan.
Alkoholi. Nykyään nollalinjalla, se on ainoa tepsivä konsti. Yksi hörppy ja se vie koko kielen, ja sillä linjalla ollaan sitten päiväkausia putkeen.
Tietenkin. Ja ne ovat samat kuin kaikilla eli kaikki epäterveellinen ja lihottava.
Sipsit. Makeasta en niin välitä, mutta eivätpä nuo ole yhtään sen terveellisempiä.
Tosi-tv. Haluaisin käyttää vapaa-aikani kehittävämmin.
Sadomasofantasiat. En tykkää, mutta heppi on toista mieltä. Haluan olla pelkkä vanilja, perversiot tuhoavat pään pitkässä juoksussa. Alkoholi. Tarvitsee tuskin enempää sanoa.
- tupakka
- maailman simppeleimmät reality-showt iltaisin
- keksit - ei pulla, ei leivokset, ei karkit. KEKSIT. K E K S I T !
Minä pidän eräästä miehestä, joka lähestyi minua muutama vuosi sitten, mutta ilmeisesti joko kyllästyi minuun tai löysi jonkun paremman. Olimme ystäviä, mutta minä toivoin ja uskoin, että meistä tulisi paljon enemmän.
Ongelma on se, että minä pidän edelleen tuosta miehestä. Hänessä on mahtavaa se, että hän pitää samoista asioista kuin minä, on älykäs ja hurjan mielenkiintoinen ajatuksiltaan, huumorintajultaan samanlainen kuin minä ja kaiken lisäksi juuri sopivan kokoinen ja näköinen minun kullakseni (viisikymppinen, jokseenkin ylipainoinen tavis).
Minä pidän hänestä yhä, vaikken ole edes nähnyt häntä kuukausiin. Ja siitäkin huolimatta, että hän ei ilmeisesti pidä tai välitä minusta. Pidän siis jostakusta, jolle olen tullut yhdentekeväksi. Ne asiat, joista en hänessä niin innosta, ovat yhdentekeviä kokonaiskuvassa; olisi niin helppoa päästä ylitse ihmisestä, jota voisi halveksia tai inhota. Mutta kun minä pidän hänestä kaikesta huolimatta. :(
Ja pähkinäsuklaasta. Siitä en haluaisi pitää, mutta pidänpä vain.
Wisin & Yandel. :D Onhan se nyt vähän nolostuttavaa kuunella heijä musiikkii.
Varattu mies ja seksi hänen kanssaan
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies ja seksi hänen kanssaan
Kohdistuuko riippuvuutesi myös hänen lompakkoon?
Sokeri. Kauhea riippuvuus.