Voiko yksityisyritys vaatia maskit päähän?
Epidemian perustason alueella sijaitsevassa hotellissa oli ovella kyltit, että käytäthän maskia! No itsellä ei ollut edes mukana, koska ei niitä missään muussakaan hotellissa ole vaadittu, edes pahemmilla alueilla. No, ei kukaan minulle siitä mitään sanonut, mutta mietinpä vaan, että voidaanko tuollaista vaatia?
Kommentit (8)
Sanotaanko vangille, että menethän vankilaan? Sellai nätisti pyydetään?
Ihmetyttää nämä änkyrät, joiden pitää pullikoida aina ihan selviä ohjeita vastaan.
Olen luullut, että tällaista esiintyy lähinnä vain joidenkin seniilien äijänkäppyröiden parissa, mutta ilmeisesti ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nämä änkyrät, joiden pitää pullikoida aina ihan selviä ohjeita vastaan.
Olen luullut, että tällaista esiintyy lähinnä vain joidenkin seniilien äijänkäppyröiden parissa, mutta ilmeisesti ei.
Niinpä.
Tietysti olisi kohteliasta, että yritys tarjoaisi asiakkailleen kertakäyttömaskeja käytettäväksi tällaisesa tilanteessa.
ohis: Naurattaa tuo miljoonavelka-Sedun pullikointi tätä kokoontumisrajoitusta vastaan. Seniliteetti ilmeisesti pitkällä
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuo miljoonavelka-Sedun pullikointi tätä kokoontumisrajoitusta vastaan. Seniliteetti ilmeisesti pitkällä
Sedu on museokamaa. Eihän sitä kukaan enää edes muista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuo miljoonavelka-Sedun pullikointi tätä kokoontumisrajoitusta vastaan. Seniliteetti ilmeisesti pitkällä
Sedu on museokamaa. Eihän sitä kukaan enää edes muista
Sedun firman nimi oli Namuravintolat. Ei voisi enää lapsellisempaa nimeä keksiä...
Varmaankin voi vaatia, mutta ei niin, että varatessa ei kerrota asiasta, vaan vasta perillä.
Itse kyllä äänestäisin jaloillani ja suosisin paikkoja, joissa ei tämmöisiin hömpötyksiin ole lähdetty.