Yläkoulun ope laittaa joka ikisen tunnin jälkeen hyviä
kuulumisia koulusta ja todella maireita, ylenpalttisia kehuja tyyliin "olet valtavan lahjakas" jne. Minulla on 5 lasta ja koskaan en ole törmännyt vastaaavaan vaikka kympin lapsia on muutkin olleet. Onko muilla tällaisia opeja vai onko ainutlaatuista...?
Kommentit (5)
Ja sunkos takia opettajan pitäisi paperiversioita ruveta printtailemaan ja kirjoittelemaan? Onneksi ei tarvitse suostua.
Valitettavasti kakkosen kaltaisten lapset tarvitsevat sitä wilma-viestintää kaikkein eniten. Hirvittävän ikävää jos koet lapsesi koulutuksen noin turhaksi.
Noh, minä pakkaan reppuni ja lähden tekemään koululle niitä hirveitä Wilma-merkintöjä.
Ihan hirvittäväähän tuo on, että omaa lasta päivittäin kehutaan :(. Voimahali!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:25"]
Ja sunkos takia opettajan pitäisi paperiversioita ruveta printtailemaan ja kirjoittelemaan? Onneksi ei tarvitse suostua.
Valitettavasti kakkosen kaltaisten lapset tarvitsevat sitä wilma-viestintää kaikkein eniten. Hirvittävän ikävää jos koet lapsesi koulutuksen noin turhaksi.
Noh, minä pakkaan reppuni ja lähden tekemään koululle niitä hirveitä Wilma-merkintöjä.
[/quote]
Opettajat ja sisälukutaito.... XD Ei tässä koulutusta kukaan pitänyt turhana vaan näitä turhanpäiväisiä Wilma-viestejä. Opettaja hoitakoon hommansa ja ottaa sitten yhteyttä kotiin, jos lapsen koulunkäynnissä on jotain erityistä, mitä eivät usko vanhempien tietävän.
Juuri näin, kiitos.
2
PS. Opettaja kirjoittaa aivan varmasti paperisia tiedotteita koteihin, kaikilta ei voida odottaa nettiyhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:25"]
[/quote]
Opettajat ja sisälukutaito.... XD Ei tässä koulutusta kukaan pitänyt turhana vaan näitä turhanpäiväisiä Wilma-viestejä. Opettaja hoitakoon hommansa ja ottaa sitten yhteyttä kotiin, jos lapsen koulunkäynnissä on jotain erityistä, mitä eivät usko vanhempien tietävän.
[/quote]
Todella ärsyttävä koko Wilma/Helmi. Olivat kuulumiset hyviä tai huonoja ei niitä jaksa joka päivä olla lukemassa. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää ilmoittaa koululle, että kaikki tiedotteet paperisena tästä lähtien. Ehkä niitä ei sitten niin paljon tule ;)