Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri meni kantelemaan keittiöpäälikölle, kun en antanut hänelle ilmaiseksi perinnöksi saatuja hopealusikoita

Vierailija
20.11.2020 |

Olisi halunnut niistä korvakorut itselleen.
.
Rakas mummini kuoli alkusyksystä ja jouduin olemaan sen takia muutaman päivän töistä pois. Työkaveri oli sitä mieltä, että minun olisi pitänyt antaa hänelle vahingonkorvaukseksi neljä lusikkaa omiin ja tyttärensä korvakoruihin. Minulle olisi jäänyt kaksi lusikkaa, jotka mielestään olisi riittäneet minun ja miesystäväni tarpeisiin.
.
Onko keittiöläiset tosiaan näin katkeria ihmisiä. Itse olen palkkatuella ja paikka on koulun keittiö.

N 28

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä työpaikkasi  - keittiö - tähän liittyy? Onko keittiöpäällikkökin samaa sukua?

Jos kyseessä on suvun ulkopuolinen henkilö luulisin, että hän kummeksuu, että moista täysin työympäristöön kuulumatonta asiaa.

Vierailija
22/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas helkutin outo juttu, anna mun kaikkea kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et anna perintölusikoita.

Vierailija
24/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä työpaikkasi  - keittiö - tähän liittyy? Onko keittiöpäällikkökin samaa sukua?

Jos kyseessä on suvun ulkopuolinen henkilö luulisin, että hän kummeksuu, että moista täysin työympäristöön kuulumatonta asiaa.

Kuitenkin joku perheyritys, mutta puhuvat toisistaan ensisijassa vain työkavereina, eikä sukulaisina. Hämmentävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan