Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kello oikeasti on nyt? (Kesäaikaan siirtyminen)

Vierailija
23.03.2014 |

Muistin vasta äsken, että tänäänhän on siirretty kelloja kesäaikaan. En ole siirtänyt mitään, mutta siirtävätkö iPhone ja iPad itsensä automaattisesti? Kauhea paniikki päällä, että osaan mennä töihin huomenna oikeaan aikaan :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:35"]

Jos Suomi liittyisi Venäjään, niin samalla päästäisiin eroon kellojen siirtelystä.

[/quote]

Itse asiassa Länsi-Venäjän pitäisi kuulua samalle aikavyöhykkeelle kuin Suomen, jos seurattaisiin ns. luonnollisia aikavyöhykkeitä. Nythän esim.  Pietarissa on todella pimeää talviaamuisin, kun aurinko nousee joskus kymmenen jälkeen paikallista aikaa. 

Suomen standardiaikavyöhyke on muuten nyt "luonnollinen", jos ajatellaan, että tasauksien aikoihin auringon olisi noustava kuuden aikaan aamulla. Kesäaikaan siirtymisen järkevyydestä voidaan sitten keskustella...

Vierailija
22/24 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:28"]

Minä olen kesäajassa, mutta se johtuu siitä että olen Venäjällä, joka on pysyvästi kesäajassa.

Kesäaikaan siirrytään vasta ensi sunnuntaina.

[/quote]

Tuu pois sieltä, ne miehittää sun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI se on vasta viikon päästä. Taidan tällä kertää jättää kellot talviaikaan. Mä en jaksa ruveta sekoittamaan rytmiäni taas.

Vierailija
24/24 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:50"]

ONNEKSI se on vasta viikon päästä. Taidan tällä kertää jättää kellot talviaikaan. Mä en jaksa ruveta sekoittamaan rytmiäni taas.

[/quote]

Niin, se tunnin siirtohan ON ihan älyttömän rankkaa koko kropalle!!!

Onko nämä kesä/talviaikaan siirtyjistä valittajat just niitä jotka nukkuu kuin tukit aina samaan kellon aikaan eivätkä kärsi ikinä unihäiriöistä?