Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pelkäävät vasektomiaa/miesten sterilisaatiota ?

Vaseoktomian totuus
20.11.2020 |

Itse olen mies, joka teki kyseisen operaation 2 lapsen jälkeen. Operaatio oli nopea ja helppo n. 15 min. Verrattuna naiselle tehtyyn samanlaiseen operaatioon on tuo todella helppo ja verrattuna esim. naisten kuukautisiin todella siedettävä kokemus. Paikat kipeänä n. 1 viikon ja nekin kivut vain ja ainoastaan 1 cm leikkaushaavoista. Voin sanoa että "vehkeet toimii ja mälli lentää" tämän operaation jälkeen aivan normaalisti. Kysymys kuuluu? Minkä helvetin takia miehet pelkäävät tuota operaatiota. 1. Todistettavasti operaatio ei vaikuta millään lailla miehiseen toimivuuteen. 2. Miehet joiden taka- ajatuksena on se että jos nyt kuitenkin joskus erotaan ja pitää hommata vielä yksi rakkaudenhedelmä. Onko tämä uuden suhteen alku vai loppu. Onhan se varmaan hienoa kun pikku Jarkkoja,Matteja, Matildoja ja Liisuleita tulee lisää, mutta loppuvatko nuo "typerien" miesten seikkailut näihin. Luultavasti eivät ja seuraavana oikeustaistelut elatustuista jne. Tässä vaiheessa kaikki tätä lukevat ovat varmaan sitä mieltä että olen joko nainen tai vaan epänormaali mies. Tässä teille vastaus: OLEN MIES !!!

Olin aikoinaan molemmissa synnytyksissä mukana, jotka olivat molemmat maailman hienoimpia kokemuksia. Tein kaikkeni , jotta vaimollani ei olisi sellaisia tuskia kun näin synnytyksessä. Verrattuna siihen mitä NAINEN joutuu kokemaan verrattuna vasektomiaan on täysin verrattavissa 1/ 100:n.

Miettikääpä tätä !!!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi