Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eteläisen Suomen autoilija: harmittaako, kun ryntäsit vaihtamaan nastat alle, kun ennusteet väittivät nyt 15 cm lunta koko Etelä-Suomeen?

Vierailija
20.11.2020 |

Näyttää, että joulukuukin menee plusasteilla pääosin. Raps, raps, raps.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut autoilija Turusta ja kesärenkaat edelleen alla vaikka aamulla oli se viisi senttiä lunta maassa. Suli päivällä pois. Tulevan viikon lämpötilat näköjään reilusti plussan puolella, eli kesäkumeilla mennään edelleen, heh.

Vierailija
22/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden talven oli kitkat alla ja ei enää ikinä! Jos haluan luistella tylsillä luistimilla, menen luisteluradalle. Tiellä haluan ajaa varmasti ja hyvällä pidolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä on kesikset alla.

Et ymmärtänyt kysymystä?

Ymmärsin kyllä tuon vittuilun ja siksi vastasinkin, etten ole rynnännyt mihinkään ja kesikset on vielä alla. Etkö ymmärtänyt vastausta. Ei pidä aloittaa, jos ei kykene.

Kysyttiin "harmittaako, kun ryntäsit vaihtamaan nastat alle". Kysymys oli osoitettu niille, jotka vaihtoivat nastat alle. Vieläpä vain eteläisen Suomen autoilijoista näin toimineille. Sinulla taitaa olla ongelmia luetun ymmärtämisessä.

Vierailija
24/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Olivat aamulla puol 6 aikaan tarpeelliset kun lunta satoi niin ettei eteensä juuri nähnyt. Ja edelleenkin lumi on maassa.

Vierailija
25/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut autoilija Turusta ja kesärenkaat edelleen alla vaikka aamulla oli se viisi senttiä lunta maassa. Suli päivällä pois. Tulevan viikon lämpötilat näköjään reilusti plussan puolella, eli kesäkumeilla mennään edelleen, heh.

Sadekeleillä kesärenkaat onkin paremmat kuin talvirenkaat.

Vierailija
26/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa autossa on ja toisessa ei. Tätä aamua lukuunottamatta ei ole nastoille ollut Turussa tarvetta, eikä ilmeisesti seuraavaan viikkoonkaan tule olemaan.

Vierailija
27/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä yksi turkulainen, joka ei ymmärrä lukemaansa.

Vierailija
28/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan on silleen, ettei se lumi, vaan jäinen tienpinta. Täällä Kehä kolmosen sisäpuolella talvisää heiluu pääsääntöisesti nollan molemmin puolin talvella. Vaikkei siis lunta olisi kuin sieraimissa, niin piikkikumeille on paikkansa.

Vierailija
29/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulla ei ole ollut nastoja autossani 20 vuoteen.

Ja vastasit, syystä että?

Eiks tää ollut kohdistettu vittuilu eteläisen suomen autoilijoille?

Ei, vaan niille eteläisen suomen autoilijoille, jotka vaihtoivat nastat alle tämän kauhuennusteen takia. Lunta tuli ehkä johonkin muutama cm. Tänne ei yhtään (sijainti Pirkanmaalla).

Kuules Pirkka, kun se keli voi olla pienilläkin etäisyyksillä hyvinkin vaihteleva. Ja kyllä tuo vittuilu oli eteläisen suomen immeisille eikä nastarenkaiden vaihtajille. Tää on joka marraskuu sama, jos ei vittuille talven yllättämisestä, niin sitten vittuillaan renkaiden vaihtamisesta.

Vierailija
30/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullikalle on näköjään vaihtanu jo audiinsa nastat. Nauroin räkäsesti ja osottelin keskisormella kun kaivoin vanhaa polkupyörän ritsaani telineestä.

Vierailija
31/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä viitsi vaihtaa aloituksen tarkoitusta

Vierailija
32/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni Turku on aika lailla eteläisessä Suomessa.

Vierailija
33/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina todennut, että kun on talvirenkaat alla, niin sekin show on tältä vuodelta ohi. 

Joten aina ollut vain tyytyväinen .. Joskus vaihdan ite, jos liikkeessä on tyhjää ohi ajaessa, niin vaihdatan ja juon kupin kahvia odotellessa, mutta kuitenkin show ohi ..

Sincc

Jos ei olis tällöisiä älyttömiä vakuutusmaksuja missä maksetaan siitäkin, että auto seisoo pihassa voisi olla kaksi autoa. Toisessa nastat alla ja sitä käyttäisi talvella, toista käyttäisi kesällä ;)

Vierailija
34/34 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä Tampereella on ihan lumi maassa ja mulla nastat alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme