Ratsastaja loukkaantui kun hevonen säikähti autoa
Mikä ihmisiä vaivaa? https://www.kaleva.fi/ratsastaja-loukkaantui-vakavasti-aimarautiolla-he…
Näitä juttuja on sattunut paljon. Eräskin ystäväni loukkaantui vuosia sitten vakavasti kun ohi ajanut auto alkoi tööttäillä ja kaasutella ohi ajaessaan. Hevonen vauhkoontui, ystäväni putosi kyydistä ja lopulta hevonen vielä talloi häntä.
Kommentit (10)
Miksei ratsastajilla ole kameraa kypärässä kuten motoristeilla?
Mulkkuus, kateus. Pitää päästä näyttämään että kyllä minä autoilija olen sitten mahtava.
Loukkaantui? 500 euron korvausvaatimus, ja hallinto-oikeuteen ellei miljonääri maksa.
Hevoset kuuluvat aitauksiin. Inhottavia kakkoja tiellä, jää pyörän renkaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ratsastavat autojen lähellä
No sitäs, että harvat tiet on suljettu autoilta. Autot voi opetella ohittamaan hevosen hitaasti ja jättää tööttäilemättä. Kyllä sitä monenlaiselle idiooteille kortteja annetaan. Mä olin just kävelemässä yhden pienen ponin kanssa tiellä. Juttelin parin miehen kanssa, jotka seisoskelivat traktorin luona. He sanoivat, että just oli mennyt toinen hevonen ohi, joka oli selvästi pelännyt traktoria, ja toiselle miehelle oli tullut semmoinen olo, että olispa kiva töötätä. Mä sanoin, että hevosen säikyttely voi johtaa ratsastajan kuolemaan, että onko sitten valmis elämään loppuelämänsä sen kanssa.
Ihan helposti sovitaan yhteen maailmaan, kun ihmiset vähän ajattelevat ennen kuin tekevät. Vissiin on niin, että moni aivan järkiheitto ihminen saa kortin, liikennekäyttäytymisestä päätellen. Usein näkee esim. sitä, että traktoria lähdetään ohittamaan ihan pimeään mutkaan. Eikö mitään käy päässä ennen ohittamaan lähtemistä?
Vierailija kirjoitti:
Miksei ratsastajilla ole kameraa kypärässä kuten motoristeilla?
Siis kuvitteletko sä, että moottoripyöräkypärissä on kamera vakiovarusteena? Ei ole. Mä oon motoristi ja ratsastaja, eikä mulla ole kummassakaan kypärässä kameraa, eikä myöskään sellaista kameraa, jonka vois kypärään kiinnittää.
Kaikesta loukkaannutaan nykyään. No huono vitsi, oikeasti ikävä tapaus.
Psykopatia.