Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan nälkä pysyy poissa aterian jälkeen?

Vierailija
20.11.2020 |

Söin lähes 5 tuntia sitten hesen kanasalaatin. Vieläkään ei ole nälkä. Muuten syönyt koko päivänä pari palaa leipää ja jugurttia myslin kanssa. Iltapalan aika oli jo, mutta en ole syönyt, kun ei ole nälkä. Kuinka kauan muilla menee aterioiden välillä? Kun eihän tuon salaatin luulisi niin täyttävä olevan. Minulle tämä on kyllä normaalia, mutta tuli mieleen kuinka muilla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tuossa tunti sitten päivän ainoan aterian kuten yleensäkin, eikä minulla varsinaisesti suuremmin nälkää tuntunut ennen sitä. Eilen söin normaalia aiemmin, joskus kuuden maissa.

Kun ei jatkuvasti syö, niin se pahin näläntunne ei enää tulekaan, uskoisin.

Tai päättelen siitä että itse kun lakkasin syömästä aamulla/lounasaikaan aikoinaan niin ei tarvinnut kuunnella vatsan murinoita työpäivän aikana.

Vierailija
2/2 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 tunnin välein on nälkä. Syön aamupalan, lounaan, päivällisen ja joko iltapalan tai jos päivällinen on vasta illalla, syön iltapäivällä välipalaa. En juo muuta kuin vettä pitkin päivää tai napostele. Pystyn toki olla syömättä pitempään, mutta työhön tai johonkin järkevään keskittyminen vaikeutuu ja alkaa tulla hermostunut olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän