Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitan broileria makaroonilaatikkoon jauhelihan sijasta

Vierailija
20.11.2020 |

Mitä mieltä? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Keitetty Makaroni

- ruskistettu broilerisuikale

-Ananasmurska

-Kuutioitu paprika kuullotettuna

- Aurajuusto

-Valkosipuli

Ruokakermaa, kaksi kananmunaa ja vähän voita päälle. Uunissa 200c n. 40min.

Vierailija
2/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut. Mitä mieltä itse olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas jätän tuosta makaroooooooooooonin pois ja laitan tilalle perunaa. Vielä parempaa! Ja ehdottomasti EI ananiasta.

Vierailija
4/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kokeilemaan. Moni pellopeloton räjähtänyt taivaille kokeilujen kanssa. 

Vierailija
5/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei ? Tai vaikka tonnikalaa, salamirouhetta, kinkkusuikaleita, mifua ? Kai jokainen kokki ja kotikokki saa muokata "perinteistä" reseptiä oman maun mukaan ?

Itsekin lisäilen lihamakaronilaatikkoon vaihtelevasti purjo- ja valkosipulia, juustoraastetta, sulatus-/homejuustoa, ihan mikä voisi omassa suussa maistua hyvältä. Jos tuotos ei sit maistu sopivalta, seuraavalla kerralla jätän pois/kokeilen jotain muuta, mutta aina ne kokeilut ovat kuitenkin olleet syötäviä!

Voihan kiusauksenkin proteiini olla mitä vaan: tonnikalaa, lohta, proiskua, kinkkua  perunasuikaleiden lisäksi !

Vierailija
6/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas jätän tuosta makaroooooooooooonin pois ja laitan tilalle perunaa. Vielä parempaa! Ja ehdottomasti EI ananiasta.

Silloinhan se on perunalaatikkoa/kiusausta. EI makaronilaatikkoa.

Seuraava ie sinulle, ihan vaan yleensä:

Sitäpaitsi on se "pieni" ero lihamakaronilaatikon ja makaronilaatikon välillä, jälkimmäisessä ei ole lihaa, edes jauhettua. Ex-anoppi joskus kantoi pöytään :-(

Vierailija
7/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan se on perunalaatikkoa/kiusausta. EI makaronilaatikkoa.

Seuraava ie sinulle, ihan vaan yleensä:

Sitäpaitsi on se "pieni" ero lihamakaronilaatikon ja makaronilaatikon välillä, jälkimmäisessä ei ole lihaa, edes jauhettua. Ex-anoppi joskus kantoi pöytään :-(

Piti kirjoittaa: ei !

Vierailija
8/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on tosi hyvä idea! Oon koittanu itekin lanseerata enemmän kanajauhelihan käyttöä meidän taloudessa. Vähän ennakkoluuloista on miesväki mutta kyllä ne sit lopulta ovat syöneet.