Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tätä elämää

Vierailija
23.03.2014 |

Olen vain totaalisen kyllästynyt. Mikään ei huvita. En ole tänään tehnyt mitään. Edes ennen kivat asiat ei kiinnosta enää. En usko että olen kuitenkaan masentunut koska en ole surullinen enkä itkeskele. Mikään ei vaan motivoi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yks kohtalotoveri. Enkä edes ton kaiken lisäks jaksa hoitaa asioita, jotka on jo vaikka kuinka myöhässä. Ei vaan kiinnosta mikään. En näe itelläni mitään tulevaisuutta.

Et ole yksin.

Vierailija
2/11 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. En jaksa maksaa laskuja, vaikka olisi varmaan rahaa maksaa. Eikä mitään muitakaan asioita hoitaa, esim siivousjuttuja. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. En jaksa maksaa laskuja, vaikka olisi varmaan rahaa maksaa. Eikä mitään muitakaan asioita hoitaa, esim siivousjuttuja. AP

Vierailija
4/11 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. En tiedä, mikä helvetti siinä on. Että vaan tuijottaa paskasta kämppää ja laskupinoa. Järjetön kynnys tarttua imuriin saati verkkopankkitunnuksiin ja hoitaa noinkin tavallinen ja mitätön arkielämän homma. Sen sijaan roikun täällä lukemassa älyvapaita juttuja aivot autopilotilla.

Toivottavasti ap kevät sua tosta piristää. Ja mua myös.

Vierailija
5/11 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 17:26"]

[/quote]

Jaksat palstailla sentään.

Vierailija
6/11 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo masennukselta kuulostaa, varsinkin jos on jatkunut jo pidempään. Ei masennus ja itkeskely ole sama asia.

Vierailija
7/11 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo masennukselta kuulostaa. En minäkään ollut masentuneena itkuinen vaan juuri apaattinen ja anhedoninen. Puheterapia ja muutama kuukausi mielialalääkitystä korjasivat asian. Nyt olen paljon tietoisempi omista ajatuksistani ja tunnistan mielialani paremmin.

Vierailija
8/11 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki loppuu aikanaan. Mene ulos.

Vierailija
9/11 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Paitsi että ei ole rahaa ja tämä masennus on pahan anemia aiheuttama. En jaksa nousta tarpeeksi aikaisin aamulla enkä jonottaa terkkarissa tuntikausia saadakseni hoitoa, joten kai sit vaan odotan että joko kuolen sydäriin tai mies toimittaa mut ambulanssilla hoitoon joku kerta kun tulee töistä.

Vierailija
10/11 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin toissayön ja nukuin kohtalaisesti viime yön. Tänään nukuin pitkät päikkärit ja olen ollut tosi väsynyt. Nyt ajattelin käydä iltakävelyllä ja sitten suihkussa. Aamupäivällä korjasin koepapereita. Joskus on hyvä antaa periksi ja vain levätä.

Vierailija
11/11 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 17:30"]

Niinpä. En tiedä, mikä helvetti siinä on. Että vaan tuijottaa paskasta kämppää ja laskupinoa. Järjetön kynnys tarttua imuriin saati verkkopankkitunnuksiin ja hoitaa noinkin tavallinen ja mitätön arkielämän homma. Sen sijaan roikun täällä lukemassa älyvapaita juttuja aivot autopilotilla.

Toivottavasti ap kevät sua tosta piristää. Ja mua myös.

[/quote]Miten ennen jaksettiin viedä ne laskut räntäsateessa pankkiin ja jonottaa pari tuntia että pääsi nuivan virkailijan luo niitä maksaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä