mistä voi johtua ihan hillitön kutina
häpyhuulissa? minulla ei pitäisi olla mitään vakavaa sukupuolitautia eikä hiivakaan oikein istu näihin oireisiin. hiiva minulla on ollut monesti, mutta se tuntuu ihan eri paikassa.
nyt siis kutiavat nuo huulet. mitä ihmettä voisi olla? olen myös raskaana, voiko sillä olla tekemistä asian kanssa
Kommentit (13)
joten jakanutpa olen hyvinkin.
ilmeisesti muilla raskaana olevilla ei ole samaa ongelmaa. en halua mennä lääkäriin jos he sieltä vain toteavat sen kuuluvan tilaan..
tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. kiitos kovasti neuvoistanne.
Onko sulla uusia pikkuhousuja, uutta pyykinpesuaineta, uusia pikkuhousunsuojia tms.
Häpyhuulet on myös turvoksissa hieman. Voisko uimisesta tulla jotain?
Mistä ap tiedät ettei ole hiivaa? Mulla ei sitä ole koskaan ollut ja se tuli ekana mieleen.
raskaudesta voi johtua melkein mikä tahansa. Eli veikkaanpa hyvinkin, että myös se kutina.
ja se menee ohi kun syön A-jogurttia. tämä kutina on oikein kunnon " pistävää" kutinaa ja on ihan selkeästi häpyhuulissa, uloimmalla reunalla.
mitään paiseita tai värinmuutoksia ei ole, vain tuo kutina. :/
tulehdus voi olla puhjennut ulkopuolisiin synnytyselimiin.. kokeile jos ei lähde kylmällä vedellä tai apteekista saatavalla voiteella, voi olla hiivaa tai sitten muuta ph-heittoa..
-toinen jolla samaa jokaisessa raskaudessa-
ph-arvoissa voi kyllä olla poikkeamia. mitä voidetta olisi hyvä käyttää? kysyn tätä siksi etten saanut työterveyteen enää aikoja ja edessä on päivystykseen meno jos tähän ei kotikonsteja löydy.
Se johtuu raskaudesta. Raskausaikana kun naisen alapää ihan kokonaan voi muuttaa muotoaankin ja saattaa turvota vaikka millaiseksi palloksi, joskus voi vaikka tuntua että jalkojen välissä on pallo. Muutos voi tuntua kutinana kun verisuonet pumppaa verta ja pakkautuu alas...
ei taida olla enää ihan tavallista? menen huomenna lääkäriin, sanoivat sitten mitä tahansa. olisko kellään vielä ehdotuksia mitä tämä voisi olla?
hiivalta. Raskaushan altistaa hiivalle.
Kenelle oot tavaraasi viime aikoina jaellut?