Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irakilainen mies muutti Australiaan ja eli heidän perusturvallaan.

Vierailija
23.03.2014 |

Myöhemmin hän perusti rakennusfirman ja alkoi menestyä. Tässä vaiheessa hän yritti maksaa valtiolle takaisin jokaisen pennin jonka hän heiltä oli saanut, mutta byrokratia ei antanut tähän mahdollisuutta.

http://www.businessinsider.com.au//this-former-iraqi-asylum-seeker-tried-to-repay-centrelink-more-than-18000-after-he-became-a-success-2013-7

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha elämöidä tälläisilla yksittäistapauksilla. Enemmistö ei kuitenkaan menesty tai halua maksaa mitään saamistaan eduista. Joten, älä yleistä!

Vierailija
2/7 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:59"]

Turha elämöidä tälläisilla yksittäistapauksilla. Enemmistö ei kuitenkaan menesty tai halua maksaa mitään saamistaan eduista. Joten, älä yleistä!

[/quote]

Mitä ihmettä? Näytäpä minulle se kohta missä jotain yleistin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää yleensäkkin kirjoittaa tälläistä tänne. Vittu se on heihän byrokratiansa eikä meidän. Ap taidat olla varsinainen vatipää.

Vierailija
4/7 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:26"]

Miksi pitää yleensäkkin kirjoittaa tälläistä tänne. Vittu se on heihän byrokratiansa eikä meidän. Ap taidat olla varsinainen vatipää.

[/quote]

Allekirjoitan tämän aivan täysin. Olen varsinainen vatipää. Luin mielestäni mielenkiintoisen jutun ja laitoin tänne linkin kuvitellen tämän voivan kiinnostaa muitakin. Olisi pitänyt tietää, että Australian asioita ei saa käsitellä ja että jonkun mielestä minulla on pakko olla joku suurikin taka-ajatus tälläisen jutun linkitykseen vaikkakaan en mitään yleistänyt tai edes ilmaissut mielipidettäni. Mitäpä muuta vatipäältä odottaisikaan.

Vierailija
5/7 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:26"]

[/quote]

Allekirjoitan tämän aivan täysin. Olen varsinainen vatipää. Luin mielestäni mielenkiintoisen jutun ja laitoin tänne linkin kuvitellen tämän voivan kiinnostaa muitakin. Olisi pitänyt tietää, että Australian asioita ei saa käsitellä ja että jonkun mielestä minulla on pakko olla joku suurikin taka-ajatus tälläisen jutun linkitykseen vaikkakaan en mitään yleistänyt tai edes ilmaissut mielipidettäni. Mitäpä muuta vatipäältä odottaisikaan.

[/quote] Hei vatipaa, ala hermostu, av-mammoilta meni pissat housuun kun pelkaavat etta joku rupeaa vaatimaan  heiltakin sossuntukia takaisin.

Toinen paha juttu tassa artikkelissa on se etta siina kirjoitetaan mamusta joka on onnistunut elamassaan omalla tyolla, eihan sellaista voi tapahtua. Ihan kahdessa vuodessa paasi jaloilleen myonteisessa ilmapiirissa. Paha, paha juttu.

Vierailija
6/7 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni mamman maailmankuva mukkelis-makkelis.

Vierailija
7/7 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi